|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jerro
heeft er iemand de tracklist van de set van regi en wout?
of weet iemand waar k die kan vinde..? |
1. Vieze jump
2. Platte kakretro
3. Plastic Boy - Silver Bath verminkt met Nine Is A Classic vocal
4. Meer platte jump
5. Push - Universal Nation
6. Meer schijtmuziek
7. ID (twas iets plat vies jump-achtig) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
1. Vieze jump
2. Platte kakretro
3. Plastic Boy - Silver Bath verminkt met Nine Is A Classic vocal
4. Meer platte jump
5. Push - Universal Nation
6. Meer schijtmuziek
7. ID (twas iets plat vies jump-achtig) |
:toothless
Zo slecht was het niet op Illusion 18years hoor. :) |
|
|
| Hydra |
| quote: | | 7. ID (twas iets plat vies jump-achtig) |
Dark-E - Summer Break |
|
|
| Xilver |
| Dark-E, is da ni die trut die da gedrocht van een Producelast op ons heeft losgelaten? |
|
|
| Hydra |
nee, Trancescape is eigenlijk nen tweeling da ik lang gekend heb. (tijd niet meer mee gesproken). Die Gio en Dark-E hebben er eigenlijk niets mee te maken. Ja ok, ze hebben er remixes van gemaakt. T'is maar wat ge ne remix noemt. Ne illusion stem erop plakken ...
Trouwens... geloof het of niet. Die 2 gasten van Trancescape zijn trance freaks in hart en nieren. Ze hebben enkel voor het geld gekozen en niet voor de muziek. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Hydra
Trouwens... geloof het of niet. Die 2 gasten van Trancescape zijn trance freaks in hart en nieren. Ze hebben enkel voor het geld gekozen en niet voor de muziek. |
Kvind het spijtig dat de muziekscene in België zo ed up is dat je crap moet maken om wat geld binnen te krijgen. Misschien moet ik ook maar eens een jumpplaatje maken, tzal een pak gemakkelijker zijn dan eens een deftige tranceplaat uit de mouw te schudden :) Respect voor mensen zoals Estuera, Icone, Airwave, and the likes, om hun stijl niet te verloochenen :) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Hydra
Dark-E - Summer Break |
kvind da een machtig nummer... :crazy: |
|
|
| pooley |
hydra zijn da die 2 vanop q-net?
die marginale bouwvakkers? :) ganon en x
of zijn het andere mannen? |
|
|
| Hydra |
| Ja pooley: Avator & Ganon. Maar het marginale is mij blijkbaar ontgaan :) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Xilver
Misschien moet ik ook maar eens een jumpplaatje maken, tzal een pak gemakkelijker zijn dan eens een deftige tranceplaat uit de mouw te schudden |
Doen dude :tongue2
waarom ook nie, het is gemakkelijker te make en het verdient, je naam zal waarschijnlijk ook gemakkelijker bekend worden.
Nadat je naam gevestigd, je installatie wat professioneler is en iedereen je vraagt om in hun clubs te draaien, schakel je gewoon over naar trance. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Nadat je naam gevestigd, je installatie wat professioneler is en iedereen je vraagt om in hun clubs te draaien, schakel je gewoon over naar trance. |
Dan ist gedaan met succes en aanvragen, wees daar maar zeker van :)
Als ge eenmaal succes hebt in 1 genre is het echt enorm moeilijk om over te schakelen en in een ander genre succes te krijgen. Want de mensen bij wie ge eerst succes had zullen uw nieuwe stijl grotendeels niet apprecieren en volgen. En bij uw nieuwe publiek zult ge ook moeilijk aan de bak komen vanwege uw stigma dat ge hebt opgelopen als jump-producer :) |
|
|
| Xilver |
Kzal een nieuwe alias verzinnen :p
Dark-T, of DJ Spook ofzo :D |
|
|
|
|