|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
Veel fotos gevonden op Music Items
moet jullie niet uitleggen dat je die kunt print-screenen en opslaan in Paint? :p |
Of gewoon rechts klikken en opslaan, in firefox toch. |
|
|
| Antony |
| idd :) heb al ontdekt da ge het me XP kunt selecteren en opslaan ook... (me die icoontjes die dan verschijnen) |
|
|
| Push2005 |
Lol, kijk... The_Godfather was er blijknaar ook op Illusion me z'n lief :D
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| The Gofather aant MILFhunten :eyes: :haha: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, kijk... The_Godfather was er blijknaar ook op Illusion me z'n lief :D
|
loooool :toothless |
|
|
| novio |
vanuit zeer betrouwbare bron,
toch wel efkes zeggen dat diegene van het forum niet is,
haha,
maar hij kan er wel niet echt mee lachen |
|
|
| Bunz |
| iemand enig idee welke andere site daar vanalle foto's heeft zitte neme? Die hebbe ons eens gefotografeerd en kwil die foto wel es zien. Hij deelde der kaartjes bij uit met de site derop me kben em al lang vergete :clown: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
The Gofather aant MILFhunten :eyes: :haha: |
Hahaha
| quote: | Originally posted by novio
vanuit zeer betrouwbare bron,
toch wel efkes zeggen dat diegene van het forum niet is,
haha,
maar hij kan er wel niet echt mee lachen |
??? Wa bedoelde daarmee ? |
|
|
| Antony |
| Op de Darcon site hebben ze zojuist de fotos van het feesje zelf ook gezet :p |
|
|
| Antony |
en jawel, duikt ie hier weer op:p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by novio
vanuit zeer betrouwbare bron,
toch wel efkes zeggen dat diegene van het forum niet is,
haha,
maar hij kan er wel niet echt mee lachen |
Kan hij er niet mee lachen dat een jongetje een t-shirt aan heeft waar er The Godfather op staat :conf: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Kan hij er niet mee lachen dat een jongetje een t-shirt aan heeft waar er The Godfather op staat :conf: |
Whatever ... ma is dien eigenlijk al 16 ?!?
( Als ge meeleest "mijnheer", no offence :p ) |
|
|
|
|