|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Mannekes, mannekes toch, zie hier mijn voorspelde playlist:
1. Tiësto - Forever today
2. Tiesto - Dallas 4pm
3. Tiesto - Suburban Train
4. Tiesto - Just Be
5. Tiesto - Lethal Industry (2005-versie of met viool die Tiesto met zen #$!@& zal bespelen)
6. Tiesto - Adagio for strings
7. Tiesto - ...
en dan nog Push met Universal Nation in een Ferry-jaske en we kunnen naar huis :D |
|
|
| Push2005 |
Damn, kga Ronald moeten missen denk ik.. ik kom pas om 23u toe in het station van Antwerpen :nervous: en als het tegenzit om 23u30...
Das wel minder |
|
|
| Magistrate |
als ik het goed heb heeft tiesto rachel starr maar 1 maal gedraaid en dat was die essential mix
dave lambert - yeah durf ik wel op wedden
starten met Solarstone And JES - Like A Waterfall zou voor mij zalig zijn :eyespop: |
|
|
| Real |
| Luminary - My World mag ook altijd de revue passeren. :toothless |
|
|
| pooley |
Kheb nog 1 VIP en 1 normaal ticket over hé
Iemand ziek :/ |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by pooley
Kheb nog 1 VIP en 1 normaal ticket over hé
Iemand ziek :/ |
TOR wou eventueel nog gaan, vraag het aan hem, hij komt wel maar wat later thuis denk ik. |
|
|
| Aurélie |
Push2005 (VIP)
Diddi
Synthesia (VIP)
djribbonacid
Real
Moondust (VIP)
Bunz
InTeXoR (VIP)
Antony
Magistrate + 3
Kelly + friends (VIP)
Vadro
pooley (VIP) + 7
Speentje + friends
Pheatus, Hydra, Syco + girls
Belgian Bonzai + 5 (todos VIP)
FredNova + 6
Aurélie + friends (VipLOGEUHHHH :crazy: ) |
|
|
| Moondust |
voor vanavond spreken wij ergens af of zo? of lopen jullie met jullie TA-t-shirt rond?
zodanig dat ik jullie herken :p
ah pheatus komt ook ;) ik bel je anders deze avond nog wel eens...
greetzzz! |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Moondust
voor vanavond spreken wij ergens af of zo? of lopen jullie met jullie TA-t-shirt rond?
zodanig dat ik jullie herken :p
|
ik wilde juist hetzelfde komen vragen....
beta t-shirts zijn makkelijk maar ni iedereen heeft één ;)
ergens afspreken op een bepaald uur mss? |
|
|
| pooley |
| ik zal een szwart t shirt aanhebben van "your place or right now" |
|
|
| FredNova |
| Ik zal verkleed gaan als mezelf :toothless :nervous: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
ik zal een szwart t shirt aanhebben van "your place or right now" |
Kinky.... |
|
|
|
|