|
[23-09-05] 18 Years Illusion (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| tiesto voor 20 euro? |
|
|
| InTeXoR |
| frank verstraeten had ook laten vallen dat tiesto kwam in het 18 years illusion topic op D4M. vraag is natuurlijk of hij een betrouwbare bron genoemd kan worden :) maar hij verzorgt er de laser show en na mayday verwacht ik daar toch veel van. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
tiesto voor 20 euro? |
Ja idd, vraag is of ze de prijs zo laag kunnen houden als ze Tiesto boeken én nog een paar andere grote namen... |
|
|
| djibberonacid |
Ik dacht ook dat ze voor de Illusion in het Sportpaleis Pvd wilden binnenhalen, op het Illusion forum staat alvast de vraag
"Waarvoor halen we Pvd het best??"
"Illusion zelf, Illusion@The Beach, Illusion@Sportpaleis"
De kans bestaat dus missch dat ze hem hebben, ik duim alvast hehe!!
In ieder geval wordt het een zwaar feest, Illu kan mij ni ontgoochelen.:D |
|
|
| FUSyke |
| M.I.K.E. mogen we al vergeten; die zit dan in New York:( |
|
|
| Aurélie |
| Tiësto zal er idd zijn :) |
|
|
| djibberonacid |
Tiësto al zeker???
Da vind ik precies minder, want dan komen er weer een hele boel voor Tiësto en ni voor het Illusion feest zelf en da verkloot de boel zo wa vind ik, maar ja. Geef mij maar PvD of Ferry ofzo... |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by djibberonacid
Tiësto al zeker???
Da vind ik precies minder, want dan komen er weer een hele boel voor Tiësto en ni voor het Illusion feest zelf en da verkloot de boel zo wa vind ik, maar ja. Geef mij maar PvD of Ferry ofzo... |
+1
Ik zie het al voor mij... 1/3 van de mensen gaat er gewoon zijn om Tiesto - Traffic en Love comes again te horen, en om daarna in hun MSN nickname te kunnen zetten dat "TIESTO DE MAXXX!!!1" was. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als het 18+ is gaat dat al veel minder het geval zijn :) |
|
|
| djibberonacid |
| quote: | Originally posted by Hydra
+1
Ik zie het al voor mij... 1/3 van de mensen gaat er gewoon zijn om Tiesto - Traffic en Love comes again te horen, en om daarna in hun MSN nickname te kunnen zetten dat "TIESTO DE MAXXX!!!1" was. |
:D ik lach me kapot hehe
Maar kga er wel zijn, want Illu is my favorite spot in Belgium:cool: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als het 18+ is gaat dat al veel minder het geval zijn :) |
Bij Illusion mag je al binnen vanaf 16j en ik denk dat dit in het Sportpaleis ook het geval zal zijn.
Mja, Tiësto en Ronald Van Gelderen, ik zal er niet zijn denk ik. |
|
|
| pooley |
| Laat het gewhine maar beginnen. |
|
|
|
|