|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Tja met een Plop hoed op zou ik je ook niet helpen |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ze wouden niet zo dichtbij je staan omdat ze de geur van jullie mayo niet kon verdragen :D |
:rolleyes:
ze kende gewoon geen pinten :whip: |
|
|
| jp |
| Plinten liggen onderaan de muur |
|
|
| New Wave |
| Lekkere geile endeldarmhoeren, ik ga naar bed. |
|
|
| -=sL0c=- |
Hello, I was wondering if someone could help me. I am coming to Trance energy and have an offer with Ibis hotels, just wondering if anyone knew how far Ibis Utrecht is from Jaarbeurs Utrecht or could anyone recommend a hotel. Many thanks in advance!
;) |
|
|
| Mighty Johnny |
one question... is this party sold out?? because i want to order tickets by ticketonline.nl .. but i see every time this message..
| quote: | | Unable to obtain offer, this is possibly because the show has sold out or the number of tickets you requested is greater than the maximum availablae adjacent seats. |
|
|
|
| Freezel |
| That's because ticketsales didn't even start yet :D :stongue: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
vannacht begon de exclusieve verkoop van de tickets op ticketonline.
tot 4 december ofzo betaal je niet de reserveringskosten ofzo.
ik heb mn kaartje, no matter what the line up will be: I'm going |
|
|
| dj pdv |
Ik weet 1 dj die zeker komt aangezien id-t zijn plaat advanced als theme song van dit jaar gebruikt.
En het zou me niets verbazen als id-t een soort hardtrance/hardstyle zaal van q-dance erbij gooit als compensatie van innercity. Maar goed we zien het 1 december wel weer wat voor verrassingen er zijn. |
|
|
| HBtje |
| Ik ga alleen als er geen hardstyle-zaal is.. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by HBtje
Ik ga alleen als er geen hardstyle-zaal is.. |
+1 |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by HBtje
Ik ga alleen als er geen hardstyle-zaal is.. |
Ik ga alleen als Jean komt en dat is serieus |
|
|
|
|