|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Jan weer een area heeft op Trance Energy, hij heeft Dj Tiddey uit Polen namelijk uitgenodigd.
Maaaadhouse :D
Tot zover dus waarschijnlijk:
Mainstage:
Armin Van Buuren
Marcel Woods
Above & Beyond
Madhouse Stage:
Dj Jean & Co.
Dj Tiddey
Q-Dance Stage:
Hoop niet dat die er is want dan ga ik waarschijnlijk principieel niet naar Trance Energy. Als ze met Innercity credible willen gaan, vind ik dat ze dat met TE ook maar moeten doen. :) |
|
|
| jp |
Een Q-Dance stage met hardtrance/house kan prima hoor :)
Zolang ze Luna maar thuis laten |
|
|
| New Wave |
| Maar goed dat het tijdens Awakenings is. Zijn alle trancenichtjes waar ze horen: In een grote gayhal. |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maar goed dat het tijdens Awakenings is. Zijn alle trancenichtjes waar ze horen: In een grote gayhal. |
Sorry hoor, maar wat doe jij hier eigenlijk nog? Ik kan best snappen dat je het hier nog gezellig vind, maar in de helft van de posts die ik van je lees ben je trance aan het afkraken.
Laat iedereen toch gewoon in z'n waarde, niet zo moeilijk toch? Beetje zonde dat je hier al je frustraties uit. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MdJ
Sorry hoor, maar wat doe jij hier eigenlijk nog? Ik kan best snappen dat je het hier nog gezellig vind, maar in de helft van de posts die ik van je lees ben je trance aan het afkraken.
Laat iedereen toch gewoon in z'n waarde, niet zo moeilijk toch? Beetje zonde dat je hier al je frustraties uit. |
:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by MdJ
Sorry hoor, maar wat doe jij hier eigenlijk nog? Ik kan best snappen dat je het hier nog gezellig vind, maar in de helft van de posts die ik van je lees ben je trance aan het afkraken.
Laat iedereen toch gewoon in z'n waarde, niet zo moeilijk toch? Beetje zonde dat je hier al je frustraties uit. |
als je hem irritant vind dan kun je hem gewoon op ignore zetten hoor. |
|
|
| jp |
| Het percentage aids onder de technogangers is 20 % hoger dan dat onder trancers. Dat zegt wel genoeg over het 'gay' gehalte. Maar ja, daarentegen lopen bijna de helft van de proggies met een soa rond. Dus alles in perspectief. En Jean is er, daar kan geen Bart (Skillz) tegen op... |
|
|
| New Wave |
| Percentage aidsgevallen bij de homo's is lager dan de hetro's. Kan je nagaan hoe veel aidspatienten er bij TE rondlopen. aangezien heel de jaarbeurs elk jaar weer gevult is met 90% aidshoeren. |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by magrec
als je hem irritant vind dan kun je hem gewoon op ignore zetten hoor. |
Thanks, handig. :) |
|
|
| New Wave |
| He wat vervelend nu. MdJ komt hier elke 3 maanden even een postje bezorgen. Dus lul niet zo slap over mijn posts. Prachtig hoe elke jaar weer iemand op zijn teentjes getrapt is. |
|
|
| jp |
| Nou nou jongens geen ruzie maken. Zoals altijd niet alles te serieus nemen hier... |
|
|
| MdJ |
Mwoah, toch lees ik hier elke dag.
Verder niet bedoeld om ruzie te stoken of lastig te doen ofzo, maar je leek gewoon een beetje verdwaald qua muzieksmaak ;)
No hard feelings hoor, ik vind Techno(feesten) zelf helemaal te gek enzo, kan goed begrijpen dat je dat nu cooler vind dan trance, maar gewoon een beetje zielig dat je dan zulke dingen gaat posten. Heb je vast al vaak genoeg gehoord, dus ik maak er verder geen woorden vuil aan. ;)
Nam het ook niet te serieus op ofzo verder.
:) |
|
|
|
|