|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Muppy
mijn allereerste live-set die ik ooit geluisterd heb is van Gielen op Trance Energy van 16 Februari 2002.Zitten echt geen slechte platen tussen:
|
Echt een topset ja. Was ik live bij toen :eyespop: |
|
|
| Cyberjoi |
| Kaarten zijn gehaald!!! |
|
|
| Creamfields23 |
| Is dıt feest al uıtverkocht??????? Wil hıer graag naar toe :wtf: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Is dıt feest al uıtverkocht??????? Wil hıer graag naar toe :wtf: |
wat is er met jouw i aan de hand?? tieptering? |
|
|
| jp |
| Het schijnt goed te lopen maar uitverkocht... nee |
|
|
| Muppy |
| wat heeft die cor fijneman trouwens een enorme plofkop zeg!:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
wat is er met jouw i aan de hand?? tieptering? |
Hij zit achter een turkentoetsenboard.
Wij hebben qwerty toetsenboard en zij hebben daar qwertı boarden. :p |
|
|
| jp |
memnun oldum
God is my DJ begint met een flinke klaagzang van Duncan op TE. Nu maar hopen dat hij deze keer wel overal tevreden over is ;)
Ps: Zzandirt, waarom was die boosheid ook al weer? |
|
|
| Rubenderonde |
Trance Energy, Johan gielen 2002!
die begon met Human Evolution - Human Evolution !
vette set
eerste keer trance energy was voor mij was in 2000 in Thialf :D
ben er zeker weer bij dit jaar:) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Rubenderonde
Trance Energy, Johan gielen 2002!
die begon met Human Evolution - Human Evolution !
vette set |
heb hem op mp3...pm if youre interested;) |
|
|
|
|