|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Die komt toch nooit door de ingangsdeur van de jaarbeurs :eyes: |
|
|
| New Wave |
| Er is een Burger King op het Station, dat is 4 minuten lopen. Kan ze daar d ehele nacht gaan zitten. |
|
|
| MikeVee |
| haha, voelt ze haar toch thuis, en verstaat ze ook alles aangezien daar enkel engels spreken. |
|
|
| New Wave |
| Met hoeveel van die Belgen komen jullie trouwens? |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by New Wave
This huge MF:
|
DAMN!! :eyes: :nervous:
Dat zijn nou 'jammer tieten':D
moet zij, trouwens geen 2 kaartjes extra kopen? :D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik rook het woord 'techno'!
MIKE techno? hmmmzzzz, kankankan. Dana draaid ook techno thuis. :p |
Mmm, het was nou ook geen kwaliteit als een joel Mull of Christian Valera draait :D , meer een soort BXR 2001 sound. |
|
|
| jp |
| Best zielig voor Sander K eigenlijk, geforceerd in de camera kijken |
|
|
| New Wave |
Kijk eens meisjes:
Jullie grote held was even op TA. Beetje jammer dat hij niet zegt dat hij het heel erg leuk vind dat jullie allemaal komen.
Uitzetten die gast! |
|
|
| jp |
| Sherlock Holmes :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Sherlock Holmes :eyes: |
Neu, ik verveel me de vinketering. Me nek/hoofd gaat nog flink wat tijd kosten, kutzooi.........stond net op mooie klussen :whip: |
|
|
| jp |
| Ga dan gezellig op TA posten of zo :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ga dan gezellig op TA posten of zo :D |
Begint wel errug te worden hoor dat posten :p |
|
|
|
|