return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 52)
View this Thread in Original format
.-WooDY-.
So theres no Livestream this time? :whip:
jp
Goed. Het volgende: dj's en sets waren prima in orde. Al die rare Belgen, Fransen, Amerikanen etc maakten het erg interessant. Het grote aantal buitenlanders deden de sfeer ook goed, veel armen de lucht in. De Madhouse stage was zelfs prima vertoeven, minder bodybuilders dan vorig jaar. Armada stage was prettig verlicht met dat ronde videoscherm. Leuk effe kort met de moeder van de zangeres van Dark Side Of The Moon gebabbeld.

Maar dan de productie. Welke aap verzint het om 2 stages te bouwen maar het geluid niet van beide kanten te laten komen? Het geluid ging ook zachter na 00:00hr, dat is niet de bedoeling. Daarnaast was veel te weinig licht in de midden van de main area. En dan de setup van die lasers, hallo kijk eens bij dochter Q-Dance. Gooi 2 sterke lasers neer met spiegelbollen in het midden van de zaal. Die trieste multicolors in zo'n grote hal werkt gewoon niet. Weg spektakel.

7.3/10 :o
franzelare
quote:
Originally posted by jp
En dan de setup van die lasers, hallo kijk eens bij dochter Q-Dance. Gooi 2 sterke lasers neer met spiegelbollen in het midden van de zaal. Die trieste multicolors in zo'n grote hal werkt gewoon niet. Weg spektakel.

7.3/10 :o


op awake hingen 15 dikke lasers :eyes:
Ben_Lei
Het geluid kwam wel degelijk van beide kanten, van de kant waar op dat moment een dj bezig was. Ik vond het een mooi feestje! Wel weinig lasers inderdaad, en pas na 2 uur ofzo... Verder vond het einde van MIKE's set heel vaag. Hij hield er gewoon mee op, haalde zn schouders op en liep weg :confused:
jp
quote:
Originally posted by Ben_Lei
Het geluid kwam wel degelijk van beide kanten


tegelijkertijd bedoelde ik, zoals op Mayday wel het geval is
Dj_Day-V
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=324084

:)
trouser
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Ach 17-jarigen zijn toch geen probleem? Het gaat om die 20 stuks 14-15-jarigen die naar binnen willen sneaken die avond. Waarschijnlijk zijn die er ook wel tussen uit te pikken. Of je nou 17 of 18 bent maakt geen reet uit. Gewoon relaxt in de rij gaan staan, komt het goed.;)


Weet je wat nu de grap is? Ik ben echt geweigerd! Ik kan het nog steeds niet geloven, maak me wakker uit deze nachtmerrie!
ZZandirt
quote:
Originally posted by trouser
Weet je wat nu de grap is? Ik ben echt geweigerd! Ik kan het nog steeds niet geloven, maak me wakker uit deze nachtmerrie!



hoe oud is u dan??
magrec
quote:
Originally posted by trouser
Weet je wat nu de grap is? Ik ben echt geweigerd! Ik kan het nog steeds niet geloven, maak me wakker uit deze nachtmerrie!


:conf: Ok dat je een keer wordt geweigerd bij een club is soms kut maar mensen die worden geweigerd op id&t events?? Dan moet je er echt heeeeeeeeeeeeel jong uitzien

Je geld wel terug gekregen?.
Asperge
Geweigerd, holy is dat nieuw beleid ofzo? Dat heb ik echt nog nooit gehoord.

Toni_D2
quote:
Originally posted by magrec
:conf: Ok dat je een keer wordt geweigerd bij een club is soms kut maar mensen die worden geweigerd op id&t events?? Dan moet je er echt heeeeeeeeeeeeel jong uitzien

Je geld wel terug gekregen?.



Hebben jullie niet zoiets als een paspoort waarop ze kunnen lezen wanneer je geboren bent? :conf:
Legimitatiebewijs noemen ze dat bij jullie, dacht ik.
magrec
quote:
Originally posted by Toni_D2
Hebben jullie niet zoiets als een paspoort waarop ze kunnen lezen wanneer je geboren bent? :conf:
Legimitatiebewijs noemen ze dat bij jullie, dacht ik.


Je bent wettelijk verplicht dat bij je te hebben ja. Als je daarnaar gevraagd wordt en ze zien dat je jonger dan 18 bent dan mogen ze je weigeren maar dat heb ik nog nooit meegemaak op grote events je hoort het weleens maar dan is er meestal meer aan de hand.

Ik was 16 en toen liep ik ook gewoon rond op sensation en toen was ik echt nog wel een broekie die er echt niet uitzag als 18 blijkbaar hebben ze hun beleid aangepast in de afgelopen 6 jaar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 
Privacy Statement