|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by magrec
Je bent wettelijk verplicht dat bij je te hebben ja. Als je daarnaar gevraagd wordt en ze zien dat je jonger dan 18 bent dan mogen ze je weigeren maar dat heb ik nog nooit meegemaak op grote events je hoort het weleens maar dan is er meestal meer aan de hand.
Ik was 16 en toen liep ik ook gewoon rond op sensation en toen was ik echt nog wel een broekie die er echt niet uitzag als 18 blijkbaar hebben ze hun beleid aangepast in de afgelopen 6 jaar. |
ze willen hun vingers niet branden, denk ik....
als je iemand op je feest hebt die outgaat aan dope is dat lullig maar nog tot daar aan toe... als die persoon dan ook nog minderjarig blijkt, heb je gegarandeerd je laatste feestje georganiseerd... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ze willen hun vingers niet branden, denk ik....
als je iemand op je feest hebt die outgaat aan dope is dat lullig maar nog tot daar aan toe... als die persoon dan ook nog minderjarig blijkt, heb je gegarandeerd je laatste feestje georganiseerd... |
Naja in hoeverre valt te controleren of iedereen wel ouder is dan 18 vraag ik mij dan af volgens mij is dat risico altijd aanwezig.
Misschien toch een strengere wetgeving die er is gekomen de afgelopen jaren. |
|
|
| Muppy |
Mijn broertje is 17, en schrokken ff toen we dat spandoek met legitimatie verplicht zagen hangen. Uiteindelijk is er bij geen van ons legitimatie gevraagd en kon mn broertje gewoon doorlopen. Misschien dat je overijverig was en je legitimatie bij de hand had? Dan weet je zeker dat ze er naar kijken ja...
Over het feest zelf. De madhouse stage was goed te vertoeven, al was de aankleding wel weer erg cheap zoals altijd bij Madhouse. Armada was goed met prima geluid. De Mainstage vond ik zelf ook een beetje kaal. De kleurenlaser was wel tof, maarja het is net wat JP al zei: 1 laser valt in het niet in zo'n grote zaal. Ook het geluid was niet slim geregeld, en die 2 podia al helemaal niet. Waarom niet gewoon een breder podium met in het midden een dj-booth en links en rechts nog genoeg ruimte voor de live-? Ook jammer dat er maar aan 1 kant een videoscherm was. Ik vind het altijd wel leuk om wat visuals te zien, of te zien wat de DJ nou precies doet.
Verder was de sfeer prima, al vond ik het qua vrouwen wel wat tegenvallen, maar dat is persoonlijk;)
Ik geef er een 7,5 voor:o
owja: Armin op main was vet:eyespop: |
|
|
| DJ Bazz |
| ik vond het wel een aardig feest. Markus Schulz was voor mij de man van de avond, hij had een energievolle afwisselende set die tevens goed dansbaar was. Aankleding was idd wel wat magertjes op sommige punten. Ben trouwens niet om legitimatie gevraagd en een goede vriend van mij die er echt jong uitziet ook niet |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ik vond het wel een aardig feest. Markus Schulz was voor mij de man van de avond, hij had een energievolle afwisselende set die tevens goed dansbaar was. Aankleding was idd wel wat magertjes op sommige punten. Ben trouwens niet om legitimatie gevraagd en een goede vriend van mij die er echt jong uitziet ook niet |
heb het laatste half uurtje van Markus ook nog meegepakt en het viel me op dat zn set prima in orde was en dat hij zichtbaar genoot, wat ik altijd leuk vind om te zien...Zelfs mijn broertje die niet van trance houdt vond zijn set 1 van de leuksten van de avond omdat dat 'tenminste nog een beetje dansbaar was' hehe:D |
|
|
| moogwai |
| Leuk feestje! Niet top, gewoon ok. In de Armada Stage werd goed gedraaid! Zag er ook cool uit daar met die videoschermen rondom. Alleen het geluid achterin was erg slecht... Vond Markus de man van de avond! Remy, Klinkenberg en Armin was ook wel cool. Matthew Dekay was een goede opener, draaide nog een paar erg vette platen. Lekker trancy met erg vette beats! Op de main vond ik Armin tegenvallen, veel te veel hitjes en platen die hij een half jaar terug ook al draaide. Sfeer was wel redelijk goed. Madhouse overgeslagen, Scot Project op het einde viel tegen. Van die halfslappe (hard)trance. Voor de rest heb me goed vermaakt :) |
|
|
| Simcut |
| Did any of you hear Johan Gielen's set or record any video clips from it? he played a song @ Trance Energy that I am involved with called "Blue Sapphire" - its a mix between G&M Project and Stoneface & Terminal.....sounds awesome, hope someone heard it? :) |
|
|
| Mindphaser |
ik sluit me aan bij Cyrille, geen top maar toch een leuk feestje.
In vergelijking met eerdere edities viel me de sfeer erg mee.
Weer een aantal leuke mensen ontmoet, meen ook nog wat TA'ers te hebben gespot achterin de armada area.. not sure.
Wat toch zwaar relaxed blijft is de locatie.. goeie airco.. nooit te druk.. alles was in mijn ogen gewoon naar behoren verzorgd. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by trouser
Weet je wat nu de grap is? Ik ben echt geweigerd! Ik kan het nog steeds niet geloven, maak me wakker uit deze nachtmerrie! |
Mmm, das wel heel klote om te horen jongen!:eek: |
|
|
| MaGiK54 |
Markus was voor mij ook de man van de avond.....setje van Remy, Klinkenberg en Armin was ook vet....Armin op main was gewoon vermakelijk, maar niet top....
Ik sluit me ook aan bij Jee Pee dat het geluid in de main gewoon zuig was, geluid dat elke keer maar van één kant kwam...onproffesionele als je het mij vraagt.... |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by trouser
Weet je wat nu de grap is? Ik ben echt geweigerd! Ik kan het nog steeds niet geloven, maak me wakker uit deze nachtmerrie! |
Erg lullig voor je man. Maar zoals al gezegd. Je legitimatie nooit uit je eigen al erbij pakken, want dan controleren ze 'm sowieso. Andere tip is om gewoon met een groep te gaan met wat ouderen mensen dan jezelf ertussen. Als de security dat ziet dat je bij mekaar hoort dan hebben ze ook zoiets van: nou die gasten zorgen wel dat dat jochie geen gekke dingen gat doen. Maar wel rot voor je dat je geweigerd bent man :( |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Markus was voor mij ook de man van de avond.....setje van Remy, Klinkenberg en Armin was ook vet....Armin op main was gewoon vermakelijk, maar niet top....
Ik sluit me ook aan bij Jee Pee dat het geluid in de main gewoon zuig was, geluid dat elke keer maar van één kant kwam...onproffesionele als je het mij vraagt.... |
ik zag jou:p |
|
|
|
|