|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by jp
Gielen mag afsluiten? |
Zou helemaal perfect zijn, aangezien M.i.k.e. Armada wel zal afsluiten!:tongue3 :crazy: :eyespop: |
|
|
| DJ_Siesta |
| wat de neuk doet cor fijneman daar? daar ben ik nog nooit van overtuigd geweest eerlijk gezegd |
|
|
| tijsverwest |
| marcel woods not palying? :conf: |
|
|
| moogwai |
Vette line-up :eyes:
De Main is best goed en de Armada stage is helemaal geweldig :tongue3 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Zou helemaal perfect zijn, aangezien M.i.k.e. Armada wel zal afsluiten!:tongue3 :crazy: :eyespop: |
Schulz zal de Armada-zaal afsluiten, vermoed ik.
Ik heb Mike nog nooit zo laat weten te draaien.. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by TOR
Schulz zal de Armada-zaal afsluiten, vermoed ik.
Ik heb Mike nog nooit zo laat weten te draaien.. |
afgelopen D-dance slootie af en dance valley ook dacht ik... |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by TOR
Schulz zal de Armada-zaal afsluiten, vermoed ik.
Ik heb Mike nog nooit zo laat weten te draaien.. |
Mmm, als je kijkt naar wie er het hardst draait, dan is de eer om af te sluiten zeker weggelegd voor onze vriend M.i.k.e.! Vorig jaar stond ie om 23.30 al snoieharde techno te draaien.:D |
|
|
| Freezel |
| Haha ja, dat was vette set van hem ja :p |
|
|
| dj pdv |
| Ik ben er wel weer bij. Is een goede line up. Na 2004 en 2005 mag ik het komend jaar niet missen natuurlijk:D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Vorig jaar stond ie om 23.30 al snoieharde techno te draaien.:D |
Hoor je dat kale? |
|
|
| Mighty Johnny |
YEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS GERMANY!!!!!!!!! :D The germans are coming to your party ... the german party invasion :p |
|
|
|
|