|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| mooi...binnenkort even zoeken en we hebben deze ook weer zonder te betalen:D |
|
|
| Muppy |
bij de weg...
| quote: | Originally posted by Muppet
-Ron vd Beuken - Mary Go Wild - Spinnin
|
zonde zonde zonde...de nummers die hij zelf bedenkt en produceert zijn vaak 100x beter:o |
|
|
| AirPole |
Je kan deze set vrijdagnacht ook beluisteren op de site van Radio 1. Als het goed is is dit een Essential Mix, dus hopen dat er van die vette Essential Mix vocals door heen zitten. Ik geloof dat het tussen 1 en 3 's nachts uitgezonden wordt, dat zal dus volgens mij tussen 2 en 4 Nederlandse tijd zijn.
Radio 1 Link |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Muppy
bij de weg...
zonde zonde zonde...de nummers die hij zelf bedenkt en produceert zijn vaak 100x beter:o |
Ik heb 100 procent zeker geen mary go wild gehoord, die herken je uit duizenden.:p
Zelfde liedje als bij die set van Ferry vorige TE, jammer. |
|
|
| AirPole |
Whoa! Wat een grote videowalls daaro op TE! Vet!
:eyes: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Een wereldset was het mss niet, maar voor mij toch zeker één de beste sets van de avond. Ik begrijp niet waarom er zoveel kritiek op wordt gegeven :conf: |
Volledig mee eens. Armin en Katana waren de hoogtepunten van de avond voor mij. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Ik heb 100 procent zeker geen mary go wild gehoord, die herken je uit duizenden.:p
Zelfde liedje als bij die set van Ferry vorige TE, jammer. |
ik heb 100 procent zeker te weten Mary Go Wild gehoord. Het was niet het origineel van Grooveyard, maar wel zeker te weten een andere mix. |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Muppy
ik heb 100 procent zeker te weten Mary Go Wild gehoord. Het was niet het origineel van Grooveyard, maar wel zeker te weten een andere mix. |
ron van den beuken remix :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ron van den beuken remix :p |
haha ja duuh maar ik weet dus echt zeker dattie gedraaid is:D |
|
|
| dj_spare |
| bah, net GRATIS (JA GRATIS, LEES HET GOED DANCE-TUNES.BAGGER) die Armin set gedownload en guess what... de vetste nummers hebben ze eruit geknipt... volgende keer maar weer gewoon live uitzendingen plz |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Muppy
ik heb 100 procent zeker te weten Mary Go Wild gehoord. Het was niet het origineel van Grooveyard, maar wel zeker te weten een andere mix. |
Mmm, nahja als jij het zegt, was ik zeker al te ver heen.:tongue2 |
|
|
| Muppy |
 |
|
|
|
|