return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 54)
View this Thread in Original format
Toni_D2
quote:
Originally posted by magrec
Naja in hoeverre valt te controleren of iedereen wel ouder is dan 18 vraag ik mij dan af volgens mij is dat risico altijd aanwezig.

Misschien toch een strengere wetgeving die er is gekomen de afgelopen jaren.

Als je al borsten of een snor hebt, kom je in België altijd en overal binnen. Indien beiden, mag je zelfs gratis binnen.
TOR
quote:
Originally posted by Mindphaser
Wat toch zwaar relaxed blijft is de locatie.. goeie airco.. nooit te druk.. alles was in mijn ogen gewoon naar behoren verzorgd.

vooraan in de main was het bij het begin van Armin's set nochtans niet uit te houden. veel volk dat komt drummen om toch maar een fotootje van Armin te hebben.. gevolg: geen plaats en nog minder zuurstof.

nu ja, ben dan ff aan de kant gaan zitten tot iedereen zich weer wat verspreid had. Armin draaide overigens een zeer matige set.. zoals gezegd teveel hitjes.

voor de rest heb ik me uitstekend vermaakt.. sets van de avond waren voor mij die van Matthew Dekay en M.I.K.E. (lekker doorbeuken op het einde :crazy: )

voor herhaling vatbaar.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Muppy
ik zag jou:p

Ik jouw ook....:p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Toni_D2
Als je al borsten of een snor hebt, kom je in België altijd en overal binnen. Indien beiden, mag je zelfs gratis binnen.

Maar wie wilt er nou met een snor rondlopen...snorren zijn zo 1972....
trouser
quote:
Originally posted by Stephan B
Erg lullig voor je man. Maar zoals al gezegd. Je legitimatie nooit uit je eigen al erbij pakken, want dan controleren ze 'm sowieso. Andere tip is om gewoon met een groep te gaan met wat ouderen mensen dan jezelf ertussen. Als de security dat ziet dat je bij mekaar hoort dan hebben ze ook zoiets van: nou die gasten zorgen wel dat dat jochie geen gekke dingen gat doen. Maar wel rot voor je dat je geweigerd bent man :(

Tja ik ben dus 17. Die kerel die me fouilleerde (ik kwam wel langs dat bord met die kaartjes dus ik dacht het leeftijdsrisico voorbij te zijn) vroeg na het fouilleren of ik mn legitimatie bij me had, dus ik heb hem echt niet uit mezelf laten zien of zo. Ja ik zeg nee natuurlijk, dus die kerel haalt meteen bewaking erbij! En ook ik ben op mn 14e, 16e op zulke feesten geweest en zo jong zie ik er nu ook niet (meer) uit. Wat een zeg, en dan te bedenken dat een andere vriend (ook 17) er al door was.

En nee ik heb mn ing geld niet terug gekregen (gelukkig wel voor het kluisje) en ik kon weer mooi terug naar Arnhem dat was nog te overzien.
eieregooie
Markus > *

Maar moet daarbij zeggen dat ik A&B gemist heb hehe... Wat een slecht geluid trouwens, niet alleen op de main... Al met al was de Armada stage goed toeven :D
jp
Het is duidelijk dat de Madhouse stage volgend jaar terugkomt. Die zat weer stampvol. Wat betreft de Armada stage is alles mogelijk. Gezien het feit dat deze hal in het verleden als Marco V en hardhouse area is gebruikt zouden ze er voor kunnen kiezen weer een ander DJ/label centraal te laten staan. Misschien zouden ze eens een landenthema aan die hal kunnen verbinden. Maar goed wat mij betreft laten ze het zo, de muziek was beter dan vorige edities. Zolang ze die blackhole troep maar verbannen.
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Zolang ze die blackhole troep maar verbannen.

eensch...

trekt alleen maar verkeerd publiek aan en veel soeps zit er niet bij...behalve mojado en phynn dan:o
MennoB
quote:
Originally posted by Muppy
eensch...

trekt alleen maar verkeerd publiek aan en veel soeps zit er niet bij...behalve mojado en phynn dan:o

Vergeet Montana ook niet!
Flenkieboy
Oef.. Ik heb zo'n geluk gehad met de legitimatiecontrole.. Ik ben dus ook nog 17 (over 2 dagen 18:p)... Van tevoren al onwijs geschrokken van dat spandoek. Bij de ingang pakte die gozer mijn kaartje en scande hem, terwijl hij scande vroeg hij om mijn legitimatie. Had ik net ff geluk dat ik vanmiddag nog een manipulatie had gemaakt van mijn ID ("Ik heb alleen een kopietje"). Op dat "kopietje" stond dus 1987 ipv. 1988. Hij accepteerde het en ik kon doorlopen! Gelukkig maar...

Dan het feestje..

Mwah.

Main qua productie totaal mislukt... Voortaan gewoon 1 podium waar het geluid vandaan komt, desnoods in het midden. Bovendien moet ID&T maar wat meer geld uitsteken in lasers. Werd wel flink opgehaald door de Dj's. Sets van Above & Beyond (eindigen met Alone Tonight, Clear blue water en Satellite :eyespop: ) en Armin waren top.

Armada stage. Ronde scherm gaaf gedaan, ook met de camera's op het gezicht van de dj. Maar door die schermen vond ik het wel wat te licht. De weinige lichten die er al waren, hadden daardoor weinig effect.

Madhouse. Niet geweest.:haha:

7/10

moogwai
quote:
Originally posted by jp
Het is duidelijk dat de Madhouse stage volgend jaar terugkomt. Die zat weer stampvol. Wat betreft de Armada stage is alles mogelijk. Gezien het feit dat deze hal in het verleden als Marco V en hardhouse area is gebruikt zouden ze er voor kunnen kiezen weer een ander DJ/label centraal te laten staan. Misschien zouden ze eens een landenthema aan die hal kunnen verbinden. Maar goed wat mij betreft laten ze het zo, de muziek was beter dan vorige edities. Zolang ze die blackhole troep maar verbannen.

Armada stages doen het goed, zowel op Dance Valley als op Trance Energy. Geen reden om te veranderen zou ik zeggen. Maar goed, volgend jaar misschien Ferry Corsten en friends? Was allang blij dat dit jaar echt een waardige Trance line-up op het programma stond.
Partyhardy!
Heb me goed vermaakt :) Alleen in de Armada stage geweest :)

Tijdens Markus ging het inderdaad het hardste los terwijl hij enorm veel oude platen draaide. Gewoon slim gedaan van hem, lekker herkenbaar houden dat werkt het beste op een groot feest als Trance Energy en werd ook zeer gewaardeerd door iedereen, veel handen de lucht in Komt nog bij dat hij zelf gewoon vet aan het genieten was wat direct overslaat op het publiek, Markus is echt een top gast :cool:

Ik vond het geluid goed, lekker hard, misschien niet super zuiver maar vooral het volume was deze keer zeker in orde :)

Nadelen waren dat het inderdaad veeeels te licht was in die zaal. Dat scherm rondom was erg cool maar ze hadden een aantal onwijs felle spots geplaatst bovenin, erg jammer. Ook was er 90% man in die zaal. Echt suf gewoon! :eyes: :( Het gaat om de muziek maar op een feest als Trance Energy verwacht je toch wel meer vrouwen om je heen, mooi niet dus!

Remy, Klinkenberg en Armin waren ook cool. Derek Howell - Yah Yah (Remy Remix) ging weer lekker los :cool:

Lache weer een keertje geweest te zijn en een aantal ta-ers gesproken te hebben :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 
Privacy Statement