|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
1. jp
2. Muppy
3. Magik54
4. moogwai
5. Muppet
6. dj pdv
7. matthijs
8. HardKiller
9. Mindphaser
10. DJ Bazz
ben er waarschijnlijk ook wel even bij |
|
|
| Remy D |
| ik ben er ook :eek: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik ben er ook :eek: |
Vet kikke. Ech Heftag :wtf: |
|
|
| eieregooie |
| wel niet wel niet.... |
|
|
| ahp2002 |
ik ben dr + mn vriendin
misschien zie ik jullie nog wel! |
|
|
| Muppy |
| ja om 23:15 toch? das wel vroeg, maarja tis nie anders;) |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by jp
Die NLTA's gehen lieber incognito :toothless |
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Jammer dat Jean al om 22:00 begint.. ! |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Donshaar op je bovenlip de komende dagen niet weghalen en boos kijken naar diegene die je kaartje controleert.:rolleyes: |
lol, ik moest hier echt hard om lachen! :haha: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Hi, Are there any Winamp live streams please?
Or just WMP by radio 538?
(mms://81.173.2.75/radio538)
And are we gonna have a live video stream please?
Thanks!
:) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ik ben dr + mn vriendin
misschien zie ik jullie nog wel! |
Ik ben er toch nog bij. Effe bakje koffie doen? :D |
|
|
| jp |
| Fuk, moet nog sjokoladekoekjes halen :eek: |
|
|
|
|