|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Gisteren kaartje gehaald, definitief present dus! :cool: |
|
|
| Spajder |
hi.
i've got few questions about TE event.
1. How many costs beer, mineral water on events like TE ? (i'm from Poland , and dont know)
2. Is there anything to eat, which you can buy? |
|
|
| jp |
1. Piwo & woda = 2,20 Euro
2. Hamburger, frytek, hotdog, pizza |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spajder
hi.
i've got few questions about TE event.
1. How many costs beer, mineral water on events like TE ? (i'm from Poland , and dont know)
2. Is there anything to eat, which you can buy? |
READ THE ING THREAD!
:D |
|
|
| New Wave |
| reageer eens op op mijn PM HOER! |
|
|
| eieregooie |
kekeke
Dat was ik nog niet vergeten hoor :D
edit:
ahum...
| quote: | New Wave wrote on Jan-05-2006 13:58:
je moet er maar effe over nadenken! Ik hoor het wel!
|
:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
kekeke
Dat was ik nog niet vergeten hoor :D |
welwaar, snotneusje! |
|
|
| New Wave |
| Schiet effe op :D, ik heb je 'partner' al een PM gestuurd met dezelfde vraag. :p |
|
|
| jp |
Trance Energy
WIN: DJ Jean ‘Madhouse 12’
Eind augustus 2005 werd hij gelanceerd, dit twaalfde (!) compilatie album van Het Begrip dj Jean. Met ‘Madhouse 12 –Ibiza Edition’ biedt Jean zijn fans wat ze van hem gewend zijn: uplifting funky club grooves tot club-tech en tech-trance, netjes verdeeld over twee bomvolle cd’s. Op Trance Energy heeft hij de muzikale leiding over zijn eigen Madhouse Stage. En dat hij maar al te goed weet hoe je een feestje moet bouwen, kun jij misschien binnenkort al in je huiskamer meemaken. ID&T mag namelijk 5 exemplaren van ‘Madhouse 12’ verloten onder haar bezoekers!
Wil jij het zonnetje in huis halen met deze Ibiza vibes? Mail ons dan het antwoord op de volgende vraag:
Wat is Jean’s echte naam?
Stuur je antwoord, volledige naam en adresgegevens ov.v. ‘Madhouse’ naar [email protected], en wie weet ligt Madhouse 12 binnenkort bij jou op de deurmat.
www.trance-energy.nl/te2006
Woooooooooooooooooot :wtf: |
|
|
| New Wave |
| Ik heb nog wat van die ouwe Strickly Jean ceedees. Die waren best relaxed. Ook die IT cd's liggenhier nog. Heerlijke cd's voor 'onderweg'. |
|
|
| Mindphaser |
ik weet niet of het aan mij ligt maar er gebeurt vrij weinig hier als ik op die link click :( |
|
|
|
|