|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Total Posts: 8599 (5.04 posts per day)
Dat noem je spammen? :rolleyes:
:haha: |
hey, ik ben de uitvinden van Multiposten :o. Effe dimmen jij.
I'm the 'laat je rimmen!' godfather, de 'arminslet' uitvinder en the flame master. Jij hebt nog niet klaargespeeld hier :o Allemaal fake spam :o |
|
|
| jp |
| Dus? Ga je nou naar TE of wat? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Dus? Ga je nou naar TE of wat? |
Mijn leven zou daar niet veilig zijn. :p Awakenings is ook die avond. :) |
|
|
| jp |
| Nou ja zeg. Jean in de Lexion dan? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Nou ja zeg. Jean in de Lexion dan? |
Wanneer? |
|
|
| jp |
Zaterdag 24 Nov
Allemaal MILF-jes :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Zaterdag 24 Nov
Allemaal MILF-jes :eyes: |
Zaterdag 24 DEC? :p
Moet ik werken. |
|
|
| jp |
Ja december grrrr
Thunderdome dan? :disbelief |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ja december grrrr
Thunderdome dan? :disbelief |
Waarom denk je dat ik de hele dag op TA zit :p?
Ik zit al 8 dagen thuis met een lichte hersenschudding en gekneusde nekspieren. Morgen belt de bedrijfsarts om te kijken of ik al kan beginnen met werk. Wat zou het bedrijf denken als ik opeens op Thunderdome sta? :D |
|
|
| Unique2701 |
| New wave gaat gewoon stiekem op 3 dec naar tiesto |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
New wave gaat gewoon stiekem op 3 dec naar tiesto |
ja vast :p
 |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Waarom denk je dat ik de hele dag op TA zit :p?
Ik zit al 8 dagen thuis met een lichte hersenschudding en gekneusde nekspieren. Morgen belt de bedrijfsarts om te kijken of ik al kan beginnen met werk. Wat zou het bedrijf denken als ik opeens op Thunderdome sta? :D |
Alsof ze zaterdagnacht voor de deur staan :o |
|
|
|
|