return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 56)
View this Thread in Original format
Muppet
quote:
Originally posted by Cyberjoi
Ik vond de set van Markus technisch super!!!
Weet je wie pas tegen viel, Cor Fijneman en Mark Norman...echt om te huilen...
Vond de sfeer bij Madhouse het beste.



een keer zeggen is genoeg hoor;-)


Ik heb zeker vermaakt. Top feestje! Alleen jammer dat de personen met wie ik was eigelijk nie naar andere zalen dan main wilde, dus markus en jules gemist. Vond armin wel een degelijke set hebben, alhoewel ik sail een ***nummer blijf vinden. Voor de rest lkkr dansbaar. Above and beyond steen goed, alleen ze waren toen zo aan het kloten op stage 2 dat je een andere soort muziek hoorde daarvan:-(

Johan gielen, ja, blijft een oelewapper:clown: Marcel woods was goed, zeker rmx van Vertigo (kwijl versie!!!!!!!) en da laatste nummer, die monotone was gaaf!!!!!!! Scot project was ook goed. De live acts was gewoon vet om strange world en universal nation live te horen.

Al met al lache feestje, zeker die canadeze en new yorkse TA, die sporen allebei niet. OOk lache om JP te zien met die enorme camera paparazzi speelde;-)
MennoB
Technisch super? Vond hem best wel veel fouten maken. Nja geen grote fouten.. meer dat platen even niet lekker gelijk liepen.. Verder was zijn set super ja!
DJ Bazz
Ik heb nog een paar korte filmpjes van Markus Schulz zijn set gemaakt met mijn digitale camera. Ze staan nu eindelijk online @ google video. Ze duren 1 a 2 minuten, het geluidsgeweld wat uit de boxen kwam kon mijn microfoon van de camera helaas niet erg goed verdragen. Maw, het is niet om aan te horen. :D :D Zelf vind ik het 3e en 5e filmpje erg gaaf. Trouwens ook leuk om te zien hoe Markus het naar zijn zin heeft. :)

[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]
HardKiller
quote:
Originally posted by DJ Bazz
Ik heb nog een paar korte filmpjes van Markus Schulz zijn set gemaakt met mijn digitale camera. Ze staan nu eindelijk online @ google video. Ze duren 1 a 2 minuten, het geluidsgeweld wat uit de boxen kwam kon mijn microfoon van de camera helaas niet erg goed verdragen. Maw, het is niet om aan te horen. :D :D Zelf vind ik het 3e en 5e filmpje erg gaaf. Trouwens ook leuk om te zien hoe Markus het naar zijn zin heeft. :)

[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


Erg toffe filmpjes!!! :eyespop:
MennoB
Zeker vette filmpjes!!

Maar een tip.. voortaan je duim op je microfoon houden.. Dat helpt wel een beetje tegen het harde geluid :)

Weet iemand ook hoe die plaat heet van filmpje 3..? waar die papiertjes naar beneden kwamen..
Ouwe Dwaas
Ik heb me prima vermaakt.
Ben de hele avond bij de mainstage geweest.
En het was geweldig.

voor het hele gebeuren heb ik een paar USA Florida TA's ontmoet en JP.
Ik vond bij de mainstage toch wel Armin de beste, gevolgd door Marcel Woods.

Wat foto's en de eerste 3 van 9 filmpjes,
de gemiddelde filmpje is rond de 35-50MB met 1 uitschieter van 120MB.
Dus duurt even voordat deze op Google Video staan.

Foto's:
http://photobucket.com/albums/y73/M...&slideshow=true

Johan Gielen:
[[ LINK REMOVED ]]


Armin Van Buuren Video 1:
[[ LINK REMOVED ]]


Armin van Buuren Video 2:
[[ LINK REMOVED ]]
m-kay
Holy moly, wat een toffe filmpjes! Language!!!
HardKiller
quote:
Originally posted by MennoB
Zeker vette filmpjes!!

Maar een tip.. voortaan je duim op je microfoon houden.. Dat helpt wel een beetje tegen het harde geluid :)

Weet iemand ook hoe die plaat heet van filmpje 3..? waar die papiertjes naar beneden kwamen..


Yilmaz Altanhan - Eighties
DJ Bazz
quote:
Originally posted by MennoB
Maar een tip.. voortaan je duim op je microfoon houden.. Dat helpt wel een beetje tegen het harde geluid :)


hehe okay thnx:D Het was de eerste keer filmpjes maken met zo'n lawaai, thnx voor de tip :)
nz-fan
Enjoy! :D

Two Vidīs on

http://atb-community.it/images/Trance_Energy/

greetings
:)

ZZandirt
quote:
Originally posted by DJ Bazz
hehe okay thnx:D Het was de eerste keer filmpjes maken met zo'n lawaai, thnx voor de tip :)



kauwgom in het gaatje douwen! :stongue:
Muppet
DJ Set Armin Van Buuren Donderdag 16 Februari Online.
Trance Energy was afgelopen Zaterdag een van de beste in zijn reeks. Dat kunnen we ook zeggen van Armin Van Buuren!!
Zij set was van ongekende schoonheid en het publiek lag wederom aan zijn voeten.

Donderdag 16 Februari is zijn set bij Dance-Tunes beschikbaar!!

Hier de tracklist :

-Artic Quest - Renaissance - Armind

-Nico Parisi vs Erik Hubo - Metro - Danze Recordings

-Armin Van Buuren - Sail - Armind

-Airbase - Escape - Intuition

-Simon Patterson - F16 - Spinnin

-Deep Voices - Imagenetic - Noys

-Thomas Bronzwaer - Shadow World - United

-Marcel Woods - Advanced - Be Yourself Music

-Richard Durand - Make Me Scream - Terminal 4

-Peetu S - Bigger Palace - FTM

-Ron vd Beuken - Mary Go Wild - Spinnin

-Veracocha - Carte Blanche - Combined Forces

-John O Callaghan - Vendetta - Discover

Ligt nu aan mij of mis ik rmx van Racoon en andere nummers,

tracklist van tracklist forum:
01. Arctic Quest - Renaissance [N/A]
02. Nico Parisi Vs. Erik Hubo - Metro [Atmoz]
03. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix) [Armind]
04. Armin van Buuren - Sail [Armind]
05. Airbase - Escape [Intuition Recordings]
06. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix) [N/A]
07. Simon Patterson - F16 [Maelstrom Records]
08. Thomas Bronzwaer - Shadow World [Yakuza]
09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix) [N/A]
10. Marcel Woods - Advanced [High Contrast Recordings]
11. Richard Durand - Make Me Scream [Terminal 4 Holland]
12. Peetu S - Bigger Palace [Spinnin' Records]
13. Jonas Steur Pres. Propylon - Above [Intuition Records?]
14. Armin van Buuren - Communication Part 4 [Armind]
15. Veracocha - Carte Blanche [Positiva]
16. John O'Callaghan - Vendetta [Discover]

Beetje aangepast dus:-(...hoop dat ze dat niet met alle sets gaan doen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 
Privacy Statement