|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Wooooooot The Judge EN Scot Project :wtf: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Siesta
johan gielen live??
+ is main stage niet beetje TO crowdeD? |
Lijkt me wel! Setjes van een uur is wel errug kort... |
|
|
| eieregooie |
| ja, dat hadden ze beter niet kunnen doen... voegt weinig toe imo... |
|
|
| Cyberjoi |
Ja dat is wel wat kort.....id'tje, gooi Johan Gielen eruit?!?!
De line up is verder wel heel netjes
WOW scot project.... ik ga zeker heen!!!!!! |
|
|
| Cosmic |
| Scot! Leuke toevoeging. Wordt nou wel interessant.. |
|
|
| Unique2701 |
That's hot! *drool*
maarja net zoals al gezegd is.. setjes van minder dan een uur :( |
|
|
| jp |
Sommige hier hebben toch een short attention span.
Als je een goede set wil horen ga dan naar een club ;) |
|
|
| Cyberjoi |
| Welke club? :conf: |
|
|
| jp |
| Effe op Flock in de agenda kijken |
|
|
| moogwai |
| Als Scot Project Thunder In Paradise, The Second Trip, Overdrive etc gaat draaien ben ik daar zeker te vinden! Judge op Armada is wel minder... |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Unique2701
That's hot! *drool*
maarja net zoals al gezegd is.. setjes van minder dan een uur :( |
Nou, dat kan best meevallen. Vorig jaar was het geloof ik ook zo dat de headliners (Toen AvB en Ferry) 1.35 uur kregen. Plus de feiten dat het feest een uur eerder begint en de drie live acts misschien maar een halfuurtje geprogrammeerd staan.;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| See you all there Dutches... this will be my fourth TE in a row :) |
|
|
|
|