|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
hier is de timetable trouwens (voor zover nog niet gepost, geen zin om terug te lezen)
MAINSTAGE
22:00 Ronald van Gelderen
23:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
0:00 Above and Beyond
1:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
1:20 Armin van Buuren
2:50 Johan Gielen plus live 20 min
4:15 PUSH live
4:35 Marcel Woods
5:35 Scot Project
MADHOUSE
22:00 Jean
23:00 Spider
0:00 4 strings
1:30 Jean
3:30 Randy Katana
5:30 Tiddey
ARMADA AREA
22:00 Perry O Neil
23.40 Matthew Dekay
1:20 Judge Jules
3:00 Markus Schulz
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10 M.I.K.E DJ |
|
|
| XxGrOoVeERICxX |
:cool:
Can't wait! :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Fuk, moet nog sjokoladekoekjes halen :eek: |
you'd better do dude:D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Muppy
you'd better do dude:D |
Idd, de zakjes suiker liggen hier al klaar!:whip:
Maar ik heb er zin aan! Effe douchen en dan de bus in. Have fun everyone!:D :crazy: :eyespop: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Idd, de zakjes suiker liggen hier al klaar!:whip:
Maar ik heb er zin aan! Effe douchen en dan de bus in. Have fun everyone!:D :crazy: :eyespop: |
waar heb jij in godsnaam suiker voor nodig?:D :haha: :tongue2 |
|
|
| Muppy |
| maar deze jongen is weg...tot zo:D |
|
|
| eieregooie |
lol
deze jongen is nog in afwachting :p |
|
|
| dj_spare |
ik ga er zo ook vandoor :D
heb er zin in :) |
|
|
| Mindphaser |
| beetje laat maar ga der ook maar eens vandoor.. hoop dat ik nog iemand van TA tegen het lijf loop :) |
|
|
| eieregooie |
Op de valreep...
Tot straks :D |
|
|
| AirPole |
Helemaal vergeten:
Veel plezier iedereen die gaat! Ben er zelf sinds een paar jaar niet bij, maar ik zoek ff een paar livestreams op. |
|
|
|
|