|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
wanneer gaan jullie eigenlijk eindelijk eens toegeven dat Jupiler > Heineken
knap hoe jullie zo'n bier naar overal in de wereld kunnen exporteren maar drom is 't nog niet goed
man wat heb ik afgezien op Armin Only zaterdag |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
wanneer gaan jullie eigenlijk eindelijk eens toegeven dat Jupiler > Heineken
knap hoe jullie zo'n bier naar overal in de wereld kunnen exporteren maar drom is 't nog niet goed
man wat heb ik afgezien op Armin Only zaterdag |
HAN-DEL heet dat...
daarom waren we in de gouden eeuw ook zo goed:thepirate |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
wanneer gaan jullie eigenlijk eindelijk eens toegeven dat Jupiler > Heineken
knap hoe jullie zo'n bier naar overal in de wereld kunnen exporteren maar drom is 't nog niet goed
man wat heb ik afgezien op Armin Only zaterdag |
Afgezien? Die vieze mayo van jullie dat is pas een crime |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
wanneer gaan jullie eigenlijk eindelijk eens toegeven dat Jupiler > Heineken
knap hoe jullie zo'n bier naar overal in de wereld kunnen exporteren maar drom is 't nog niet goed
man wat heb ik afgezien op Armin Only zaterdag |
Omdat meneer heineken een slimme zakenman was.
het bier in amerika is namelijk niet te zuipen. Nederlands bier was relatief gezien lekkerder. De belgen hadden te veel trots en maakte het egoistische trappistenbier. Nederlanders hebben een sterk gevoel voor handelen. Begon al tijdens VOC. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Muppy
HAN-DEL heet dat...
daarom waren we in de gouden eeuw ook zo goed:thepirate |
Dat was m'n P-U-N-T maar 't blijft dus slecht |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Dat was m'n P-U-N-T maar 't blijft dus slecht |
Kijk wij gebruiken gewoon ghb om meisjes willoos te maken |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by jp
Afgezien? Die vieze mayo van jullie dat is pas een crime |
haha ja, tijdje mega goed bevriend geweest met een hollander en die vond die citroen ook zo degoutant :haha: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Dat was m'n P-U-N-T maar 't blijft dus slecht |
ga bonbons vreten...:whip: |
|
|
| jp |
| Ik stel voor: jullie geven ons Brugge en Gent dan krijgen jullie Friesland en de Waddeneilanden |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Muppy
daarom waren we in de gouden eeuw ook zo goed:thepirate |
oit al gehoord van de braindrain ? |
|
|
| New Wave |
| Belgenmayo is inderdaad nasty. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Ik stel voor: jullie geven ons Brugge en Gent dan krijgen jullie Friesland en de Waddeneilanden |
en Groningen... |
|
|
|
|