|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| trouser |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Ach 17-jarigen zijn toch geen probleem? Het gaat om die 20 stuks 14-15-jarigen die naar binnen willen sneaken die avond. Waarschijnlijk zijn die er ook wel tussen uit te pikken. Of je nou 17 of 18 bent maakt geen reet uit. Gewoon relaxt in de rij gaan staan, komt het goed.;) |
Ja je hebt natuurlijk gewoon gelijk. Ik ben alleen bang voor één vriend van me, van wie laatst in een discotheek iemand niet eens geloofde dat die 16 was en hij heeft ook een zeer onzekere uitstraling. ach die komt wel goed:toocool: |
|
|
| jp |
Trance Energy 2006
- 16 Lasers
- 400 Gloeilampen
- 260 Spots & Scans
- 1 Km Aluminium Truss
- 240m LED Licht
- 155m Video
- 30.000 Euro Energieverbruik
Mooie video van 2005 op www.liquidsunset.org |
|
|
| SteveTranz4ever |
The video wall sounds like it will be really cool !
16 Lasers :eek:
Looking forward like hell to this years TE :D
4th year in a row now for me... Flying Dutch royal KLM as usual :D
Zie u alle daar Nederlandse partijmensen !!! :gsmile: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
partijmensen |
VVD-ers, D66, Christen-Democraten en Socialisten jullie zijn allemaal welkom :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jp
VVD-ers, D66, Christen-Democraten en Socialisten jullie zijn allemaal welkom :D |
I guess the damn translation site I used doesn't work Like I want it to :D
Vote now "party" people ! :D |
|
|
| jp |
We can read some Swedish if necessary ;)
Flenssssss :haha: |
|
|
| moogwai |
| Nog maar 2 daagjes! Heb er zin in :crazy: :eyespop: :tongue3 |
|
|
| jp |

Het plezier straalt ervan af :D |
|
|
| ElBazzo |
| Is it safe enough to bring a digital camera to the place? |
|
|
| Muppy |
| gaan we nog een roll call doen?:o |
|
|
| jp |
1. jp
2. Muppy
3. Magik54
4. moogwai
...
...
... |
|
|
|
|