return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
tango
quote:
Originally posted by New Wave
neenee, hoohoo! Je weet wat ze aan het doen zijn he. ze zijn aan het vernieuwen! Innircity is
helemala anders dus TE gaat ook helemaal anders worden. Nieuwe verse artiesten zoals Jean zullen hun opwachting maken!! Wordt dus dikke pret met grote verassingen


LOL, volgens mij heb je nog gelijk ook, dit heeft marco v gezegd:

quote:

Bovendien hangt er altijd een aangename sfeer op deze feesten en zijn we ook met succes enkele samenwerkingsverbanden aangegaan zoals bij Trance Energy. Helaas komt er in 2006 geen In Charge-area meer op Trance Energy, aangezien ID&T iets anders wilde doen met dit concept.


Maar niet dat het me iets boeit. Mn eerste grote feest ooit was TE, maar ook meteen de laatste TE die ik bezocht heb. Vroegah, toen je nog een kaartje kocht voor 33 GULDEN....
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Muppy
Menno de Jong
Above&Beyond
Ronald van Gelderen
Mojado
Cor Fijneman

zoiets zal het niet worden denk ik...:D


eerlijk gezegd hoeft alleen mojado te komen voor mij, de rest interesseerd me geen ene , vooral die papzak van een cor fijneman!
Chicane
Marcel Woods - Advance als thema nummer, wel te gek :D
DJ_Siesta
hoorde het net op de radio, voorspelt weinig goeds

stom nintendo nummer :mad:
Muppy
nee kick nr juist:D

maar ik vond vorig jaar echt een goede line-up...moest wel erg veel kiezen, maar het was goed!

ben bang dat het nu weer zoals in 2003 word...met Pavo en MaxB.Grant:nervous:
jp
Tja om de verliezen van Innercity te dekken MOET er wel een Q-Dance stage komen

Q-Dance staat gegarandeerd voor succes, daarom organiseren ze dit jaar Thunderdome onder de ID&T vlag :wtf:
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Tja om de verliezen van Innercity te dekken MOET er wel een Q-Dance stage komen

Q-Dance staat gegarandeerd voor succes, daarom organiseren ze dit jaar Thunderdome onder de ID&T vlag :wtf:


bas&ram zou op zich nog wel kunnen dan...
maar verder:nervous:
jp
De kwaliteit van de hardstyle wordt steeds beter hoor. Men heeft niet zo veel zin meer in cheapy hardcore aftreksels en happy ping pong jump
Muppy
quote:
Originally posted by jp
De kwaliteit van de hardstyle wordt steeds beter hoor. Men heeft niet zo veel zin meer in cheapy hardcore aftreksels en happy ping pong jump


dan NOG...

het heet 'TRANCE energy' en men zet er hardstyle-dj's neer...

ze zetten op Masters of HARDCORE toch ook geen armin neer?
jp
De tent moet vol dus grote namen en hardtrance/style is noodzaak. Dat is realiteit tegenwoordig. Deal with it :p

Muppy
quote:
Originally posted by jp
De tent moet vol dus grote namen en hardtrance/style is noodzaak. Dat is realiteit tegenwoordig. Deal with it :p


dan kan je er ook voor kiezen om grote trance-namen te boeken. dan heb je nog iets minder verlies dan Q er bij betrekken:D
jp
Niet zo eigenwijs, Duncan gaat het zo doen en niet anders :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 
Privacy Statement