|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| bloesem |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
ik weet niet of het aan mij ligt maar er gebeurt vrij weinig hier als ik op die link click :( |
Ligt t ook aan mij... :(
Maar is dat het filmpje, dat ie aardig kachel nogal aanschopt tegen Tiesto enzo??
*edit*
nee dus...
Zit nu te kijken...
Ik vind het helemaal totaal niks, die Jean :crazy: |
|
|
| Blace |
| Afgelopen Trance Energy was heel goed en de lineup van deze jaar is volgens mij ook geweldig. Tot 11 februari! Groetjes vanuit de Q-Base-land :) |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Blace
Afgelopen Trance Energy was heel goed en de lineup van deze jaar is volgens mij ook geweldig. Tot 11 februari! Groetjes vanuit de Q-Base-land :) |
you speak the language of the Netherlands very well...Respect! ;) |
|
|
| Blace |
thx frank, but i can better speak dutch than writing it. i'm living next to the border and i'm learning it at school since about 1 1/2 year, so it's not that special ;)
The only bad thing about te is, that the first train back to nijmegen starts at around 7:30 or somthing. :whip: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Blace
The only bad thing about te is, that the first train back to nijmegen starts at around 7:30 or somthing. :whip: |
 |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Blace
The only bad thing about te is, that the first train back to nijmegen starts at around 7:30 or somthing. :whip: |
The party ends at 7 a.m. Seems to be perfect or do you want to start earlier?
....Germans always are the last to leave a party!!:stongue: :happy2: :stongue: |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
....Germans always are the last to leave a party!!:stongue: :happy2: :stongue: |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
groetjes
:) |
|
|
| jp |
| Ik hoop niet dat ID&T hetzelfde persbeleid hanteert als op Innercity :nervous: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Ik hoop niet dat ID&T hetzelfde persbeleid hanteert als op Innercity :nervous: |
want?:conf: |
|
|
| jp |
| Kijk eens op Flock naar de Innercity shoot en vooral het commentaar bij de eerste foto |
|
|
| Muppy |
Beste flockers, gasten, sensatiezoekers enzovoort...
Op dit moment wordt de site getest onder medewerkers en donateurs. Het is nog onbekend wanneer de site voor iedereen beschikbaar komt. Als je donateur wilt worden, bekijk dan de donatie pagina :)
N.B. Verwerking van donaties is niet instantaan, het kan even duren voor jouw donatie verwerkt is. |
|
|
|
|