|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
een drie uur lange set zou natuurlijk magistraal zijn :D
Maar zou Paul echt nog een probleem met id-t hebben om die mysteryland-gate? Als ze maar genoeg lappen komt ie denk ik wel.:toothless |
Geld interesseert 'm niet zo. Principes wel. Zo wordt elke locatie van te voren bezocht om te checken of het geluid en de voorzieningen in orde zijn, anders komt ie niet. Dan kunnen ze wel met een zak pegels aankomen maar dat gaat niet helpen. Kijk zijn niet de eisen van Mariah Carey dat er rozekleurige cola in de kleedkamers moet staan, maar toch redelijk strikte voorwaarden.
Als je als organisatie verantwoordelijk bent voor een disrespectvolle actie als op Mysteryland 2004 dan ben je het haasje. Of dit arrogant is mag je zelf bepalen. Het feit is dat hij probeert een constant kwaliteitsniveau aan te houden zodat de bezoekers met een tevreden gevoel naar huis gaan. Als 'm dit onmogelijk wordt gemaakt dan kan je het dus shaken.
Maar goed, volgens mij heeft z'n vrouw wat dat betreft de dikste vinger in de pap. En je weet wie vaak de broek aan heeft... |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Muppy
Eigenlijk zou Qontact gewoon weer terug moeten komen...:D |
Damn, Qontact 2003 HMH! Zulk soort feestjes worden tegenwoordig niet meer gegeven nee :(
Misschien was dit wel mijn beste feest ooit!! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by jp
Geld interesseert 'm niet zo. Principes wel. Zo wordt elke locatie van te voren bezocht om te checken of het geluid en de voorzieningen in orde zijn, anders komt ie niet. Dan kunnen ze wel met een zak pegels aankomen maar dat gaat niet helpen. Kijk zijn niet de eisen van Mariah Carey dat er rozekleurige cola in de kleedkamers moet staan, maar toch redelijk strikte voorwaarden.
Als je als organisatie verantwoordelijk bent voor een disrespectvolle actie als op Mysteryland 2004 dan ben je het haasje. Of dit arrogant is mag je zelf bepalen. Het feit is dat hij probeert een constant kwaliteitsniveau aan te houden zodat de bezoekers met een tevreden gevoel naar huis gaan. Als 'm dit onmogelijk wordt gemaakt dan kan je het dus shaken.
Maar goed, volgens mij heeft z'n vrouw wat dat betreft de dikste vinger in de pap. En je weet wie vaak de broek aan heeft... |
Het lijkt mij dat de locatie, voorzieningen ect. wel in orde zijn op TE. Maar disrespect moet je idd nooit tolereren. De vraag blijft in hoeverre Paul dit nu nog ervaart, mbt dat gedoe 2 jaar geleden.
Laten we het erop houden dat het vet zou zijn hem daar weer eens te horen!:D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by @win
Damn, Qontact 2003 HMH! Zulk soort feestjes worden tegenwoordig niet meer gegeven nee :(
Misschien was dit wel mijn beste feest ooit!! |
Gek genoeg was dat feest in het Eindhovense Beursgebouw één van mijn minste feesten ooit. Echt totaal sfeerloos, ondanks Armin,Ferry en PvD. |
|
|
| eieregooie |
| in de hmh waren ze altijd wel vet hoor, die qontactjes :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by @win
Damn, Qontact 2003 HMH! Zulk soort feestjes worden tegenwoordig niet meer gegeven nee :(
Misschien was dit wel mijn beste feest ooit!! |
was mijn eerste feest. Echt super feest was het, met een top set van PvD ook :toothless |
|
|
| jp |
| Qontact... bijna doof geworden door 2 uur vooraan bij het podium te staan |
|
|
| pipe0007 |
| any info on the posible lineup? also where can i buy tickets, do you recommend shipping the tickets to the us or picking up in the venue, how late can you pick the tickets......i hope someone can answer all this questios, thanks in advance to all holland TA'S. |
|
|
| ahp2002 |
| above & beyond will be there |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by ahp2002
above & beyond will be there |
Dat zou mooi zijn! Dat bevestigd dan in 1 klap mijn aanwezigheid. Id-t kon gelukkig niet om ze heen... |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by @win
Id-t kon gelukkig niet om ze heen... |
Een goede begin in ieder geval! Nog twee andere toppers en ik vind het ook goed genoeg om te gaan.:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by pipe0007
any info on the posible lineup? also where can i buy tickets, do you recommend shipping the tickets to the us or picking up in the venue, how late can you pick the tickets......i hope someone can answer all this questios, thanks in advance to all holland TA'S. |
No,ticketbox, yes, you could do that, don;t know what time, maybe later people can tell you more or you check the ID&T site every week, no problems. |
|
|
|
|