|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ga alleen als Jean komt en dat is serieus |
whehe... als ie dan weer zo draait als in de lexion laatst dan ben ik het met je eens.. bij jean weet je gewoon nooit hoe die draait.. op zich wel humor maar aan aan de andere kant kan ie soms ook wel tegenvallen
anyway, trance energy.. eerste keer dat ik er was in 2001 was het leuk maar ben niet meer van plan er ooit nog eens heen te gaan.. of het moet wel heeeeeeeeeeel erg veranderen. |
|
|
| New Wave |
| Ik ga alleen als er geen trance gedraaid wordt. |
|
|
| DJ_Siesta |
tja als jean komt opzich wel lachen, maar je moet em horen in een kleinere tent
maar zou leuk zijn alstie komt, en dat meen ik ook serieus:eek: |
|
|
| eieregooie |
Wat een grote thread voor het meest afgezeken feest van de afgelopen jaren...
En ook dat meen ik serieus... :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Muppy
Menno de Jong
Above&Beyond
Ronald van Gelderen
Mojado
Cor Fijneman
zoiets zal het niet worden denk ik...:D |
Hahaha, vast wel... Want RvG en Cor Fijneman zijn kut (imo) hehe... Maar als t zo zou zijn en ze gooien die twee aan t end dan heb je best een leuk feestje en kan je vroeg naar huis :) |
|
|
| MennoB |
Menno de Jong
Above&Beyond
Ronald van Gelderen
Mojado
Cor Fijneman
Als dit de line-up wordt, wil ik hier ook wel heen. Tenzij er nog andere leuke feesten zijn begin volgend jaar.. |
|
|
| ZZandirt |
moet bekennen dat ik daar nog nooit ben geweest..
dus voel me een beetje verplicht eigenlijk. alleen maar goeie dingen gehoord. (behalve dat het te massaal is....)
2 dec kaartjes kopen dan maar... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
whehe... als ie dan weer zo draait als in de lexion laatst dan ben ik het met je eens.. |
ZA 24-12-2005 Madhouse - Westzaan (Lexion)
Verheug me er nu al op (en al die MILF's die er rondlopen)
Maar goed Jean op TE staat garant voor ongecompliceerde hitjes trance. Greece 2000, Cafe del Mar, The Orange Theme... en wie weet Sandstorm :D |
|
|
| Ultravibe! |
| Ik verwacht toch wel een aantal absolute topnamen. Misschien de populairste of één na populairste dj, volgens de lezers van het blad Dj-mag. Opvallend was ook het zeer grote interview met M.i.k.e. dat laatst in Release stond. Marcel Woods die zeker schijnt te komen, lijkt me een geschikte afsluiter. We zullen zien 1 december.:) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Misschien de populairste of één na populairste dj |
PvD komt niet... of Duncan moet op z'n knieen gaan en 'm een exclusieve 3 uurs set aanbieden... |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by jp
PvD komt niet... of Duncan moet op z'n knieen gaan en 'm een exclusieve 3 uurs set aanbieden... |
een drie uur lange set zou natuurlijk magistraal zijn :D
Maar zou Paul echt nog een probleem met id-t hebben om die mysteryland-gate? Als ze maar genoeg lappen komt ie denk ik wel.:toothless |
|
|
| Muppy |
| Eigenlijk zou Qontact gewoon weer terug moeten komen...:D |
|
|
|
|