|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
niet zo negatief NW...
daar komt bij dat er behoorlijk veel lezers zijn. (die overigens in deze thread info hopen te krijgen over TE..:whip: :whip: )
offtopic graag in de progressive thread, daar was ie toch voor...? :D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by AirPole
Nee! niet weg gaan! Dan brokkelt de oude garde nog verder af!
:( |
kunnen we hen niet gewoon delen? ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MdJ
Sorry hoor, maar wat doe jij hier eigenlijk nog? Ik kan best snappen dat je het hier nog gezellig vind, maar in de helft van de posts die ik van je lees ben je trance aan het afkraken.
Laat iedereen toch gewoon in z'n waarde, niet zo moeilijk toch? Beetje zonde dat je hier al je frustraties uit. |
NW is in een soort van "nee-fase". beetje recalcitrant doen, in de hoop dat Aurélie bij 'm terug komt.....:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
NW is in een soort van "nee-fase". |
NEE, dat is niet waar!:p
Aurelie is de onmogelijke liefde in een gigantisch goeie dramafilm. :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kelly*
kunnen we hen niet gewoon delen? ;) |
Vrouwen deel je ook niet, dus de ouwe garde al helemaal niet. We still going strong! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Alleen Jp en ik zijn nog de enige die er wat van maken. De rest is allemaal foetsie. valt niets meer te doen hier. Strak sheeft JP een baan. Volgende week g aik ook were beginn emet werken dnek ik. Dan is het helemaal leeg. Gok op 5 posts per dag maximaal. |
Tja vandaag sol.gesprek. Dan moet ik 's avonds alles gaan inhalen. Nou lekker dan :( |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vrouwen deel je ook niet, dus de ouwe garde al helemaal niet. We still going strong! |
ja maar hier kan je niet vreemdgaan, in het geval van vrouwEN ga je wel vreemd :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ja maar hier kan je niet vreemdgaan, in het geval van vrouwEN ga je wel vreemd :p |
jawelheur, iedereen gaat vreemd met Groovecollect. :p JP en ik zijn een bijna uitgestorven ras. we komen binnenkort ook op de lijst van bedreigde TAspam-soorten. |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
jawelheur, iedereen gaat vreemd met Groovecollect. :p JP en ik zijn een bijna uitgestorven ras. we komen binnenkort ook op de lijst van bedreigde TAspam-soorten. |
Steun de bedreigde TAspam-soorten! Giro 666! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
jawelheur, iedereen gaat vreemd met Groovecollect. :p JP en ik zijn een bijna uitgestorven ras. we komen binnenkort ook op de lijst van bedreigde TAspam-soorten. |
Total Posts: 8599 (5.04 posts per day)
Dat noem je spammen? :rolleyes:
:haha: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Total Posts: 8599 (5.04 posts per day)
Dat noem je spammen? :rolleyes:
:haha: |
niemand spammt....
vergeleken met jou :tongue2 |
|
|
| jp |
| Valt best mee 13 posts per dag heur |
|
|
|
|