|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Nog effe geduld dus. Of 1 eurocent overmaken...
Zie je hoe onmisbaar Flock eigenlijk is? :eyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Nog effe geduld dus. Of 1 eurocent overmaken...
Zie je hoe onmisbaar Flock eigenlijk is? :eyes: |
haha ja eigenlijk heel erg maf:nervous: |
|
|
| jp |
| Drugshandel in Nederland is sinds de downtime van PF met 30% gedaald :eek: |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by jp
Drugshandel in Nederland is sinds de downtime van PF met 30% gedaald :eek: |
Zal minister Donner blij mee zijn. Straks laten ie Flock nog permanent afsluiten vanwege de relatie en/of aanzetting tot criminele handelingen cq. drugshandel :toothless |
|
|
| Mindphaser |
| Is er al wat bekent over een meeting? |
|
|
| jp |
| Roep maar wat :happy2: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Roep maar wat :happy2: |
BOEH!!! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
BOEH!!! |
*schrikt*:o |
|
|
| Mindphaser |
| het lijkt mij wel humor ergens om 07:00 uur af te spreken... kijken wie er dan nog zijn en in wat voor een staat iedereen dan verkeerd :toocool: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
het lijkt mij wel humor ergens om 07:00 uur af te spreken... kijken wie er dan nog zijn en in wat voor een staat iedereen dan verkeerd :toocool: |
sjoer...
de DIEHARD-NLTA meetingdinges...!
hoe ga jij eigenlijk terug, MP? |
|
|
| Blace |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
The party ends at 7 a.m. Seems to be perfect or do you want to start earlier?
....Germans always are the last to leave a party!!:stongue: :happy2: :stongue: |
Goed, dat kloppt! :p En ik heb vergeten, dat Scot Project van 6:00 tot 7:00 draait. Dat betekent: laatse reserven mobiliseren en nog een keer lekker knallen :disbelief
Maar de eerste trein vertreckt om 8:20 :rolleyes: |
|
|
| jp |
| Tijd en plaats zijn niet belangrijk zolang ik Jean maar niet mis :haha: |
|
|
|
|