|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| @win |
Weer een fijn feestje gehad :) Armin van Buuren was net als vorig jaar de man van de avond. Waar ik Armin Only zwaar vond tegenvallen draaide hij nu weer een echte wereldset! Niks trommels en geklooi nee gewoon lekker veel TRANCE!! Vooral die eerste 5 platen waren puur genieten! Jammer dat het zo druk was tijdens het begin van zijn set en dat al die buitenlanders zo enorm irritant waren. Ik zeg Duncan, organiser alsjeblieft morgen nog een sensation of TE in het oostblok! Dan zwaaien ze tenminste niet meer met die valggen in mijn gezicht...
Verder draaide Schulz een erg fijne en stevige set. Above and Beyond was ook lekker genieten, man wat stralen die gasten een plezier uit! Dat verhoogd echt de waarde van zo'n set, de hele tijd met een smile op mn smoel staan feesten :) Verder was het optreden van Push rommelig en amteuristisch, maar wel heel tof om een keer al die plaatjes weer live te horen.
Prima feest dus! |
|
|
| Push2005 |
Vond je dat nu werkelijk een wereldset van Armin :conf: Ik vond het zowat de slechtste set van heel Trance Energy.
Markus Schulz was wel dik in orde :)
En ik zou er geen problemen me hebben moest er eens een blackhole stage komen :o ... maar het mag ipv de madhouse :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vond je dat nu werkelijk een wereldset van Armin :conf: Ik vond het zowat de slechtste set van heel Trance Energy.
Markus Schulz was wel dik in orde :)
En ik zou er geen problemen me hebben moest er eens een blackhole stage komen :o ... maar het mag ipv de madhouse :) |
Ja een wereldset ja! Hij draaide allemaal dikke platen waarop je flink uit je dak kon gaan. Zowiezo zijn de korte sets van Armin altijd top, want dan komt hij nog niet toe aan die trechtrancers achterin zijn platenkoffer ;)
Wat was er slecht aan dan?? :conf: |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by @win
Zowiezo zijn de korte sets van Armin altijd top, want dan komt hij nog niet toe aan die trechtrancers achterin zijn platenkoffer ;)
Wat was er slecht aan dan?? :conf: |
Armin Van Buuren
01. Arctic Quest - Renaissance
02. Nico Parisi vs. Erik Hubo - Metro
03. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn remix)
04. Armin van Buuren - Sail
05. Airbase - Escape
06. Simon Patterson - F16
07. ID
08. Thomas Bronzwaer - Shadow World
09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren remix)
10. Marcel Woods - Advanced
11. Richard Durand - Make Me Scream
12. Peetu S - Bigger Palace
13. ID
14. Armin van Buuren - Communication Part 3
15. Veracocha - Carte Blanche
16. ID
Na track 6 zijn we maar weggegaan, wat een bagger zeg (Escape uitgezonderd), vanaf de 2e plaat al lomp beuken, alles door elkaar...
EDIT: Weggegaan naar de Armada stage dus, voor de rest was het een topfeest :crazy: :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by @win
Above and Beyond was ook lekker genieten, man wat stralen die gasten een plezier uit! Dat verhoogd echt de waarde van zo'n set, de hele tijd met een smile op mn smoel staan feesten :) Verder was het optreden van Push rommelig en amteuristisch, maar wel heel tof om een keer al die plaatjes weer live te horen.
|
nu ik er over nadenk zette Above & Beyond idd een erg goede set neer waarbij ik echt nog enthousiaster werd. zeker ook omdat ik het altijd tof vind om te zien hoe dj's zelf zo'n lol er in kunnen hebben...
Push was idd rommelig, maar ik kreeg het idee dat er flink wat dingen mis waren met de apparatuur. |
|
|
| jp |
Gewoon fantastisch al die maffe buitenlandse TA's bij de meeting :stongue:
Er zitten echt ed up minds tussen :haha: :disbelief
Die Robdawg uit New York is zo gek als een deur. Die stuiterde gewoon door de Jaarbeurs. Duidelijk de Amerikaanse Remy D :haha:
Darkanal zat al die lekkere Hollandsche wijfies goed uit te checken :tongue2
Twee Belgen waren zo enthousiast dat het wel leek of er een mysterieuze pil in hun drankje was gegooid.
Een mooie kijk in hun dancecultuur :wtf: :toocool: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by jp
zouden ze er voor kunnen kiezen weer een ander DJ/label centraal te laten staan. |
Sometic Sense :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Armin Van Buuren
01. Arctic Quest - Renaissance
02. Nico Parisi vs. Erik Hubo - Metro
03. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn remix)
04. Armin van Buuren - Sail
05. Airbase - Escape
06. Simon Patterson - F16
07. ID
08. Thomas Bronzwaer - Shadow World
09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren remix)
10. Marcel Woods - Advanced
11. Richard Durand - Make Me Scream
12. Peetu S - Bigger Palace
13. ID
14. Armin van Buuren - Communication Part 3
15. Veracocha - Carte Blanche
16. ID
Na track 6 zijn we maar weggegaan, wat een bagger zeg (Escape uitgezonderd), vanaf de 2e plaat al lomp beuken, alles door elkaar...
EDIT: Weggegaan naar de Armada stage dus, voor de rest was het een topfeest :crazy: :D |
Same here.. Maar niet weggegaan bij Armin vanwege zijn draaistyl, meer vanwege de sfeer op de Main Stage. Maar eenmaal bij de Armada Stage heb ik flink genoten van Judge Jules, Markus en R&R!! Om daarna af te sluiten bij Marcel en Scott Project.
Al met al, leuke avond gehad! |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vond je dat nu werkelijk een wereldset van Armin :conf: Ik vond het zowat de slechtste set van heel Trance Energy. |
Een wereldset was het mss niet, maar voor mij toch zeker één de beste sets van de avond. Ik begrijp niet waarom er zoveel kritiek op wordt gegeven :conf: |
|
|
| Cyberjoi |
Ik vond de set van Markus technisch super!!!
Weet je wie pas tegen viel, Cor Fijneman en Mark Norman...echt om te huilen...
Vond de sfeer bij Madhouse het beste. |
|
|
| Cyberjoi |
Ik vond de set van Markus technisch super!!!
Weet je wie pas tegen viel, Cor Fijneman en Mark Norman...echt om te huilen...
Vond de sfeer bij Madhouse het beste. |
|
|
| Cyberjoi |
Ik vond de set van Markus technisch super!!!
Weet je wie pas tegen viel, Cor Fijneman en Mark Norman...echt om te huilen...
Vond de sfeer bij Madhouse het beste. |
|
|
|
|