|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Niet zo eigenwijs, Duncan gaat het zo doen en niet anders :toothless |
haha ik zie hier iemand die niks meer weet te zeggen:
uitgeluld?!?!:p :toothless |
|
|
| Unique2701 |
noooo geen hardstyle
duncant cant do that :whip: |
|
|
| jp |
Nee hoezo het is duidelijk wat ID&T gaat doen en we zullen zien dat jp gelijk gaat krijgen
En dan mag Muppy ondersteboven in een wc-pot van de Jaarbeurs :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Nee hoezo het is duidelijk wat ID&T gaat doen en we zullen zien dat jp gelijk gaat krijgen
En dan mag Muppy ondersteboven in een wc-pot van de Jaarbeurs :D |
deal...
en andersom geld het natuurlijk ook! |
|
|
| New Wave |
| Inmiddels is die in het Belgisch forum al were gesloten. Het bevuilen van het BETA forum gaat vooruitstrevend. :p |
|
|
| jp |
| Die gasten halen ons ooit nog in zoveel wordt daar gekwebbeld |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Die gasten halen ons ooit nog in zoveel wordt daar gekwebbeld |
ja das niet de bedoeling natuurlijk:whip: |
|
|
| jp |
Wat denken ze wel :whip:
Laten ze snel een TE in Vlaanderen organiseren of zo |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Wat denken ze wel :whip:
Laten ze snel een TE in Vlaanderen organiseren of zo |
die mag wel door Q georganiseerd worden dan haha:D |
|
|
| jp |
| Straks willen ze ook nog een Thunderdome, nou nee :whip: |
|
|
| Chicane |
 |
|
|
|
|