|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Gielen met z'n kale ballen. Natuurlijk komt ie, hij draait in de Madhouse hal :D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat jij wilt...... |
sgoed zo, thankx!
GIELEN RULEZ! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Kelly*
sgoed zo, thankx!
GIELEN RULEZ! | :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
je was iets vergeten:o |
|
|
| New Wave |
| owhowhowh, de jeugd van tegenwoordig. |
|
|
| jp |
| Hoeveel muntjes kosten Breezers eigenlijk :conf: |
|
|
| New Wave |
| denk 3 ofzo. Misschien wel 4. ID$T kennende |
|
|
| jp |
| Ik dacht 2 toch? Anders wordt het een erg dure grap. Kun je beter naar de hoeren gaan |
|
|
| ahp2002 |
Armin van Buuren @ Main stage
Armada stage
Ronald Klinkenberg
Matthew Dekay
Markus Schulz
Mike
Perry O Neil |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Armin van Buuren @ Main stage
Armada stage
Ronald Klinkenberg
Matthew Dekay
Markus Schulz
Mike
Perry O Neil |
hehe ik las laatst een interview met marco v waarin hij zei:
| quote: | | Helaas komt er in 2006 geen In Charge-area meer op Trance Energy, aangezien ID&T iets anders wilde doen met dit concept. |
dus dan zal er ook geen armada-stage zijn denk ik...
al zou het wel enorm vet zijn!!!
:eyespop: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Muppy
hehe ik las laatst een interview met marco v waarin hij zei:
dus dan zal er ook geen armada-stage zijn denk ik...
al zou het wel enorm vet zijn!!!
:eyespop: |
luister maar slam fm |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ahp2002
luister maar slam fm |
:eyespop: daaagg dat meen je niet:eyespop: |
|
|
| jp |
| Waar blijft die line-up nou :mad: |
|
|
|
|