|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Gaat het hier om de Soundstation in Hasselt, of is er soms nog ergens een?
|
Hasselt natuurlijk :)
Het zou ongeveer tussen 17u en 20u zijn zeiden Gert en Gery. |
|
|
| Real |
Gert keek nogal toen ik daar in de week binnenstapte met mijn MVC-zakje. :(
Soit, ik zal proberen er te zijn, sounds like fun. :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Gert keek nogal toen ik daar in de week binnenstapte met mijn MVC-zakje. :(
|
Hehe, smart move :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hoe dan ook, bij een event in het "Krotpaleis" zult ge nooit een schitterend geluid krijgen... |
Ik blijf erbij.. Speakers in de vier hoeken en probleem opgelost. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik blijf erbij.. Speakers in de vier hoeken en probleem opgelost. |
Yup, op Shockers twee (of wast nu al drie :conf: ) jaar geleden hadden ze ook de fout gemaakt om maar 2 speakers van voor de hangen en hoewel die luid stond leek het geluid gewoon te verdwijnen, terwijl in de techno zaal ernaast wel 4 hingen en het geluid geweldig was. |
|
|
| Real |
yeaaaaaah. :crazy: |
|
|
| mrcanon |
| Ik hoop maar da Schulzie wa meer recente platen draait zoals op zijn Ibiza 06 cd waarvan de tracklist er delicious uitziet! En ja dat Armin nie van het begin zware platen draait, maar opbouwt. En dat er iemand Bass Society mag draaien :toothless |
|
|
| kokkenmaster |
| Markus Schulz is direct een beetje in mijn achting gedaald. Een petje van 'Von Dutch' :stongue: :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Timetable? |
3 dj's, 3 uur :p
Prolly
Fred Nova
M.I.K.E
en dan Markus Schulz |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
3 dj's, 3 uur :p
Prolly
Fred Nova
M.I.K.E
en dan Markus Schulz |
En wat dacht ge van de timetable van het event zelf? Die DJ shop meeting timetable boeit me nie zo :p |
|
|
|
|