|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Amai Dark Apostle, khad u ech anders voorgesteld :eek: |
|
|
| krikke |
Plezante avond! Armin draaide deftig en RvG, is altijd lachen om die bezig te zien! Decor vrij proper, alleen jammer van die sfinxen (al konden ze die grote ballen wel op betere momenten naar't publiek smijten). Weer wat tof volk leren kennen. Al bij al een geslaagde avond!
Alleen bij 't binnengaan wat last gehad (wa meiskes die het al nodig vonden om vanalles in te nemen en dan de rij onder te ****)
Topper was't ni, ontspannend wel.
;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
...haalt die kaars is uit u gat |
maar hij heeft het zo graag :sadgreen: |
|
|
| Hydra |
| Die pics van travel2dance zijn echt schitterend! Alleen spijtig da ze ni 4x groter zijn :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by oliverken
en daar moet ge fier op zijn :rolleyes: |
En dat komt dan uit dezelfde gemeente als mij :sadgreen: |
|
|
| Magistrate |
mijne maat eeft nog 3 foto's van mensen daw nie kennen, mss kennen jullie ze:

 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die eerste foto is Real, de tweede is Push2005. De derde zegt me niet direct iets |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb geen vriend |
neuqen? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
neuqen? |
Wel de juiste spelling aanhouden dan: neucken :stongue: |
|
|
| mrcanon |
damn, wa sta ik terug bescheten op die foto, in't echt zie ik er toch stukken beter uit, nie da'k van mijzelf vindt da'k zo knap ben, maar zo lelijk als op de foto's ben'k toch nie :p
BTW: mijn ene wenkbrauw staat iets hoger dan mijn andere, in't echt valt da nooit op, maar op foto ziet ge da altijd, hatelijk! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Magistrate

|
:nervous: |
|
|
|
|