|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| anke |
het is gelukt
een dikke kus voor die persoon waarvan ik de naam al ben vergeten |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb geen vriend |
het enige wat je nu nog moet doen is een foto van uzelf posten, en als ge der iets of wat fatsoenlijk uitziet maakt ge kans bij melow-head :o :D |
|
|
| Progrez |
Om even terug naar het onderwerp van deze topic te gaan: Wanneer is die illusion beta-foto juist getrokken?
Ik kan het me niet meer herinneren. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Progrez
Om even terug naar het onderwerp van deze topic te gaan: Wanneer is die illusion beta-foto juist getrokken?
Ik kan het me niet meer herinneren. |
zou ik ook wel willen weten :whip:
(wss was 'k al weg) |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Progrez
Om even terug naar het onderwerp van deze topic te gaan: Wanneer is die illusion beta-foto juist getrokken?
Ik kan het me niet meer herinneren. |
Ongeveer een uur nadat die sfinxen platgingen denk ik. Niet zo laat dus. |
|
|
| Dark Apostle |
gewoonlijk sta ik nooit op party-pix, nu sta ik verdekke op 2 :p |
|
|
| oliverken |
| en daar moet ge fier op zijn :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by oliverken
en daar moet ge fier op zijn :rolleyes: |
...haalt die kaars is uit u gat en leert is lachen... seg.
Als ge zin hebt om te spelen, vraag het dan gewoon, ik speel graag mee, vraag maar aan x-tune. |
|
|
| Antony |
das al een juweeltje om mee te beginnen, thx
merci voor de fotos kelly, heb me intussen vrij vanonder al gevonden :p |
|
|
|
|