return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 23)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sound Station is het Sportpaleis ni hé :p

Er gaat een MASSA volk zijn. Op het Telenet Forum komt er al ne man of 15 af omdat ze ooit al eens van M.I.K.E. gehoord hebben. :rolleyes:

Allemaal onwetenden. :nervous:
Bunz
ik ben morgen normaal ook wel te vinden in de soundstation

nu ist alleen nog hopen da ik volk meekrijg voor den avond zelf :nervous:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Real

Allemaal onwetenden. :nervous:

Ge moet ergens beginnen

Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.

Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk.
Antony
sluit ik mij bij aan :o
mrcanon
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ge moet ergens beginnen

Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.

Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk.

Ik heb nie gezegd dak mij nie ga amuseren. Maar k'hoop da ge inziet wa ik daar wou mee zeggen. Ik bedoel daarmee gewoon dat het toch voor een topdj als Schulz erg is dat hij bepaalde platen zo lang draait en andere topplaten uit zijn shows niet in zijn livesets opneemt. Da vind ik enorm spijtig.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by mrcanon
Ik bedoel daarmee gewoon dat het toch voor een topdj als Schulz erg is dat hij bepaalde platen zo lang draait en andere topplaten uit zijn shows niet in zijn livesets opneemt. Da vind ik enorm spijtig.

Ten eerste, het is een blijft commerce, wat die draaien is ook deels reklame voor wie de plaat uitgeeft.
Ten tweede, niet iedereen gaat naar alle of veel events, dus voor een deel van het publiek zal het nog redelijk nieuw in de oren klinken.

En het zou met ook ni verwonderen moesten er regels zijn met wat wel en nog ni mag gedraaid worden hier of daar.
Real
quote:
Ge moet ergens beginnen

Da's daar nie van. Er zijn daar mensen bij die constant naar house/elektro/groove luisteren, en trance afbreken bij elke kans dat ze krijgen.
Als MIKE en de Markus dan naar de Soundstation komen, willen ze er plots allemaal naartoe. :rolleyes:

Erg hypocriet allemaal.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Real
Da's daar nie van. Er zijn daar mensen bij die constant naar house/elektro/groove luisteren, en trance afbreken bij elke kans dat ze krijgen.
Als MIKE en de Markus dan naar de Soundstation komen, willen ze er plots allemaal naartoe. :rolleyes:

Erg hypocriet allemaal.

Dat wel, maar als ze zich toevallg amuseren kan je het wel lekker in hun gezicht wrijven :p
mrcanon
quote:
Ten eerste, het is een blijft commerce, wat die draaien is ook deels reklame voor wie de plaat uitgeeft.
Ten tweede, niet iedereen gaat naar alle of veel events, dus voor een deel van het publiek zal het nog redelijk nieuw in de oren klinken.

I know, I know, dat van het "zich voor het ergste voorbereiden" zei ik ook voor de grap.:)

Maar ik meen het wel wat ik hierjuist boven zei. Ik vraag mij gewoon af waarom hij bepaalde platen zo lang blijft draaien? In GDJB draait hij soms enorm goeie nieuwe platen en deze draait hij dan niet op events. Da snap ik nie goe. Al gelijk hoe ik ga mij wel amuseren, anders zou ik nie gaan.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by mrcanon

Maar ik meen het wel wat ik hierjuist boven zei. Ik vraag mij gewoon af waarom hij bepaalde platen zo lang blijft draaien? In GDJB draait hij soms enorm goeie nieuwe platen en deze draait hij dan niet op events..

Zoals ik zei, het zou met ni verwonderen moest daar een heleboel financiële deals rond worden gemaakt. Ik denk dat het DJ gebeuren al een even grote koehandel is geworden als topsport of popmuziek.

Ishkur, iemand die ik over het algemeen omhoog gevallen vind, had wel een punt in zijn post in het TA DJ VOTE TOPIC, wanneer hij zei:" geef kleinere DJ's meer kans, ze zijn meestal inventiever dan de grote"

Grote DJ's zijn nu eenmaal ook grote promo borden geworden. Nog een paar jaar en het is Markuz "Penzoil-Armada" Schulz.

mrcanon
quote:
Zoals ik zei, het zou met ni verwonderen moest daar een heleboel financiële deals rond worden gemaakt. Ik denk dat het DJ gebeuren al een even grote koehandel is geworden als topsport of popmuziek.

Ishkur, iemand die ik over het algemeen omhoog gevallen vind, had wel een punt in zijn post in het TA DJ VOTE TOPIC, wanneer hij zei:" geef kleinere DJ's meer kans, ze zijn meestal inventiever dan de grote"

Grote DJ's zijn nu eenmaal ook grote promo borden geworden. Nog een paar jaar en het is Markuz "Penzoil-Armada" Schulz.

k'vrees da ge wel keer gelijk zoud kunnen hebben :(
Push2005
quote:

Feit, maar ik kan me nu eenmaal minder amuseren op grijsgedraaide tracks of 90% tracks die ik kan thuis opleggen.
Als ik ga feesten wil ik nieuwe dingen ontdekken (m.a.w. als ik een topDJ ga zien dan verwacht ik exclusieve promo's, het is daar dat ik mijn geld voor neertel... En hier gaan Armin en Schulz meestal zwaar de mist in)

Dus daarvan dat er wel eens "gezaagd" kan worden ;). Niet dat ik ga stilvallen als ik het allemaal al ken of gehoord heb, alsde sfeer er dik in zit, no problem. Maar nieuw werk horen is bij mij een niet te onderschatten surplus.
Voor de rest geef ik je 100% gelijk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
Privacy Statement