|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik was er ni, dus ik hoef ni he? |
Neenee, wees gerust :p |
|
|
| anke |
| als ge er toch niet waart wat zit ge u hier dan eigenlijk te moeien |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
als ge er toch niet waart wat zit ge u hier dan eigenlijk te moeien |
seg ma wie zijt gij eigenlijk? want gij komt u hier anders ook serieus moeien he... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by anke
als ge er toch niet waart wat zit ge u hier dan eigenlijk te moeien |
Ik hoef ni geweest te zijn om te weten wa voor muziek er gedraaid is, want 't is toch 80% voorspelbaar. |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik hoef ni geweest te zijn om te weten wa voor muziek er gedraaid is, want 't is toch 80% voorspelbaar. |
blijkbaar niet voor iedereen |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Config
we zullen anders naar een jump event gaan en daar wachten tot ze trance draaien :o Illusion heeft zijn echte trancetijd echt wel gehad, check maar al die Illusion cd's die uitgebracht zijn, daar zaten toch echt een paar goeie tussen..
Wij zitten hier ook ni allemaal te mekkeren over het feit dat er weinig trance was ofzo.. de meeste waren achteraf matig of redelijk tevreden.. Iedereen van ons beseft best wel dat een echte tranceset in België al lang niet meer mogelijk is, tenzij op een Beta Party dan misschien. In de Illusion is da blijkbaar ook al een hele tijd niet meer zo.. Echte trance rendeert gewoon niet meer. Richt een event op met trancedj's en zet iets van 'trance' in de naam van uw event en der komt geen kat af..
Als we dan onze hoop een beetje vestigden op Illusion 19 years, en sommigen onder ons vonden et niet goed genoeg, dan gaan ze het zeker niet laten om dat, nota bene, op ons eigen forum eens te vermelden en er effe over te discussieren, daar dient het forum toch voor dacht ik?
Tegen een bitje kritiek kunt ge toch hoop ik? En dat gij de avond dan wel zo super vond en de Illusion residents zo zalig vond draaien komt louter en alleen maar omdat ge niets van echte Trance weet en uw standaardwaarden enorm laag liggen, zoals bij de grootste hoeveelheid van de Illusiongangers, dus ga maar effe lekker terug hé, cause it's your place to be ;) |
Kijk kijk, Config vat het mooi samen :) |
|
|
| Push2005 |
| Ik raad illusion aan voor op 20y gewoon de menno of de jonas te boeken voor een uur of 2-3, en voor mijn part zetten ze Furax in de main hall voor de rest... Kzal me tijdens die uren trance dan nog echt amuseren :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by oliverken
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...
nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...
Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is
ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts
als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen |
Wat ik hier op kan zeggen: tussen zeuren en discuteren is er een groot verschil eh, ok ja der zullen ier wel zeuren zitten, ma tga altijd voor iemand nie goe zijn eh, das normaal. |
|
|
| Devilex |
| Anders volgend jaar naar het Sportpaleis gaan met nen koptelefoon op, kan iedereen naar zijn eigen muziek luisteren en is iedereen tevree. |
|
|
| Hydra |
Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest.
Soit, kga er geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb me rot geamuseerd en dit was een feestje da'k ni snel zal vergeten.
edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Hydra
Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest. |
Kijk da is het juist. Illusion probeert wel, daarom boeken ze ook die mooie trance-namen, maar het is het achterlijke Belgische publiek dat niet meewilt. Als zij jaren op rij beginnen flippen op de vocal van Jack's Groove in de break van Universal Nation, dan moeten de DJ's da wel doen, anders zijn ze hun publiek kwijt. Spijtig genoeg zijn er maar weinigen zoals wij die echt trance appreciëren.
Dus daarom: kudos to Illusion om het toch te proberen, maar ik ga er ni naartoe komen omdat ik weet dat 90% van het publiek toch gewoon stilstaat als er eens deftige trance gedraaid wordt. Het is het Illusion-publiek waar ik problemen mee heb, stel voze johnnen en marinas bijeen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Hydra
edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni! |
'k vind hem ook niet, en op site van partyzone zijn het maar 2 delen geworden ipv 3 |
|
|
|
|