|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ziet er iemand eigenlijk Regi ergens in de lineup staan? :sadgreen: :whip: |
Kheb de oorzaak gevonden denk ik. Op 30 september staat Milk Inc @ Sportpaleis op het programma (:rolleyes: :rolleyes: ), en hij zal zich daarvoor moeten voorbereiden, I suppose? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ja, hij moet natuurlijk al die ingewikkelde akkoorden die hij live op zijn keyboard gaat spelen instuderen. Zijn draadloos keyboard. Op batterijen. |
|
|
| MikeVee |
| Ik las in de krant dat het milk inc gedoen bijna uitverkocht is en er mogelijk een 2de concert komt :nervous: |
|
|
| Antony |
| in de krant las ik al dat hij Milk inc. met Clouseau vergelijkt, hij als Kris en Linda als Koen. Wie weet ambieert hij ook elk jaar terug te komen voor 13 uitverkochte sportpaleizen :wtf: Milk Inc. in't midden wilk ni missen |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik las in de krant dat het milk inc gedoen bijna uitverkocht is en er mogelijk een 2de concert komt :nervous: |
en dat heten ze trance :toothless |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Noemen :o |
Idd!
Meestal wordt deze fout andersom gemaakt :D |
|
|
| Real |
| "dat heten ze trance" klinkt toch gewoon niet? :) |
|
|
| Push2005 |
| Jasper wil gewoon terug zo snel mogelijk op 11.000 posts komen; hij heeft de verwijdering van OT#3 nog steeds niet verwerkt :toothless |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ja, hij moet natuurlijk al die ingewikkelde akkoorden die hij live op zijn keyboard gaat spelen instuderen. Zijn draadloos keyboard. Op batterijen. |
:stongue: |
|
|
| Devilex |
| Voila mijn ticket is ondertussen ook binnen, |
|
|
|
|