|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
:nervous: |
Als 2 druppels water uwe avatar ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als 2 druppels water uwe avatar ;) |
Da zei hij zelf ook al :haha: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by mrcanon
BTW: mijn ene wenkbrauw staat iets hoger dan mijn andere, in't echt valt da nooit op, maar op foto ziet ge da altijd, hatelijk! |
Nu willen we ook wel weten hoeveel mm dat precies scheelt. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Da zei hij zelf ook al :haha: |
LOL :stongue: |
|
|
| anke |
seg mrcanon
epileert ge u wenkbrauwen? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by anke
seg mrcanon
epileert ge u wenkbrauwen? |
Epileert gij uw schaamhaar ?
Wa kan ons da nu bommen, stel toch zo'n vragen nie... |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by anke
seg mrcanon
epileert ge u wenkbrauwen? |
waarom zou ik mijn wenkbrauwen epileren? ik ben geen janette zenne! :whip:
waar hebt ge me trouwens wel op foto gezien of zegt ge da nu gewoon op wa ik postte? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mrcanon
waarom zou ik mijn wenkbrouwen epileren? ik ben geen janette zenne! :whip: |
misschien valt ze daar net op? nu nog een puta madre t-shirtje en ze smelt helemaal;) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Nu willen we ook wel weten hoeveel mm dat precies scheelt. |
2.12 :toothless
dunno, maar kwou da gewoon effe vermelden omdage nie zoud denken dat mijne kop is die scheef staat maar gewoon mijn wenkbrauw :p |
|
|
| Ataraxya |
| btw. - Heeft er iemand nog aan 19 Years Illusion posters kunnen geraken? of zijn der hier die een dubbele hebben? |
|
|
| anke |
ik heb er een op mijn slaapkamer hangen :p
ik kan misschien nog een tweede regelen |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb er een op mijn slaapkamer hangen :p
ik kan misschien nog een tweede regelen |
Da wordt dan geregeld op die slaapkamer ofzo? |
|
|
|
|