|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Antony
khoop da er in de regular trug free hot-dogs zijn ja...
|
smerige dingen zijn dat, man ! |
|
|
| _Jedi |
^Thx :)
Ik kom hier eens snuffelen, was curieus wie hier nog regelmatig post, leest en of de tranceaddicts nog niet verandert zijn. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^Thx :)
Ik kom hier eens snuffelen, was curieus wie hier nog regelmatig post, leest en of de tranceaddicts nog niet verandert zijn. |
TranceAddicts are 4 Ever jong :p
BTW welkom terug |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ga miss ook afkomen ben aan het twijfelen tss vip (als er nog kaarten voor zijn) en regular (als er nog kaarten zijn) |
|
|
| Glexx |
Ik ga ook voor de €20 hoor,
en misschien krijg ik deze keer wat meer vrienden mee aangezien Coone en Furax ook draaien :o |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik moet zeggen, zo slecht als ik Furax ook in principe vind, op Qlimax viel hij redelijk goed mee. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik moet zeggen, zo slecht als ik Furax ook in principe vind, op Qlimax viel hij redelijk goed mee. |
zo begint dat hé, en voor ge't weet stade in The Complex of The Oh :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zo begint dat hé, en voor ge't weet stade in The Complex of The Oh :p |
Tis al goed hé :whip:
:p
BTW als Promo ofzo naar The Complex komt, mij ni gelaten |
|
|
| DJ Sid |
lol, Furax "Special Live-Set"
tzal wa zijn :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
BTW als Promo ofzo naar The Complex komt, mij ni gelaten |
De 14de :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
De 14de :p |
Allen daarhen :toothless |
|
|
| Loraine |
| Kben de 15e wel vrij van mn job en kzal het eens in overweging nemen, temeer omdat Kelly de 16e naar Amsterdam komt en het wellicht te combineren is :D |
|
|
|
|