|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| anke |
| waar is jullie tshirt? :whip: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by anke
waar is jullie tshirt? :whip: |
Wij doen die nimeer aan om mensen gelijk u te weren |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by anke
waar is jullie tshirt? :whip: |
In de kleerkast :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by anke
waar is jullie tshirt? :whip: |
Ik had die aan, iemand moet toch hyper-l33t doen |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Was die al gepost?
|
rofl, had men post al trug deleted :D
kzag op een moment gewoon die foto opnieuw :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wij doen die nimeer aan om mensen gelijk u te weren |
|
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wij doen die nimeer aan om mensen gelijk u te weren |
kga die op Qlimax ook eens dragen, speciaal voor u :D |
|
|
| Real |
 |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wij doen die nimeer aan om mensen gelijk u te weren |
waar sta jij op de foto? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by anke
waar sta jij op de foto? |
Wist je dat Push een alias is van Mike ? :gsmile: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
waar sta jij op de foto? |
had jij niet ergens geschreven dat Xilver hem kwam moeien :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wist je dat Push een alias is van Mike ? :gsmile: |
van mij? :gsmile: Of ik van jou? :gsmile: |
|
|
|
|