|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Van ons forum weet EagleŽ het meest van trance !
Die kan je altijd op de hoogte houden van de allernieuwste armadareleases :gsmile: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft. :o |
:stongue: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
'k vind hem ook niet, en op site van partyzone zijn het maar 2 delen geworden ipv 3 | sorry maar das het besluit van de chef(partyzone) het waren iets te veel fotos
ma geen bang
Hier staan ze bijna allemaal |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Real
Het forum is meer dan dit Belgische gedeelte alleen, hoewel ge hierbuiten niet echt een deftig gesprek kunt voeren. Op de Music Discussion zitten nogal veel retards. :nervous:
Niemand is hier trouwens de "grootste trance kenner". Iedereen heeft hier zowat zijn eigen stijl, sommigen horen graag Tiesto, sommigen M.I.K.E., en zelfs een paar verdwaalde zielen Armin Van Buuren.
In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft. :o |
bijzonder objectieve post Real :D |
|
|
| Jasperovitsj |
seg, I always miss the fun :whip: :sadgreen:
Precies of mensen als Oliverken of Anke zitten te wachten tot ik offline ben om dan te beginnen met hun zever. Not fair :( |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Van ons forum weet EagleŽ het meest van trance !
Die kan je altijd op de hoogte houden van de allernieuwste armadareleases :gsmile: |
Voor u geldt hetzelfde als voor Real Luc :) |
|
|
| Push2005 |
 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
Zie is wa een bende nerds bijeen :p
Grapke e mannen, kzie ulle graag  |
|
|
| Jasperovitsj |
Zie hoe kwaad en boos we allemaal kijken, we stonden net op het punt om de booth te bestormen en Jan op te hangen aan de hoogste truss van het Sportpaleis, in de naam van Echte Trance...
:rolleyes: |
|
|
| Xilver |
Was die al gepost?
 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zie hoe kwaad en boos we allemaal kijken, we stonden net op het punt om de booth te bestormen en Jan op te hangen aan de hoogste truss van het Sportpaleis... |
lol |
|
|
|
|