|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by christina
why the hell did you buy a ticket? |
Omdat het nog goed kan komen, en voor die paar keer dat er een tranceparty in België is. Ze kunnen evengoed een zeer goede set draaien, maar geef toe als ge hun tracklists van vorige events ziet dan ziet ge altijd het zelfde, vooral bij Schulz dan, dus wordt ge bang dat het weer hetzelfde zal zijn. |
|
|
| Magistrate |
| zeg kereltjes stop ier es mee, tzal in orde zijn vrijdag, geloof me ;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
hmm.. dezelfde platen draaien is echt iets dat gemeden wordt bij dj's ze.. |
domineesje had het helemaal ni over twee dezelfde platen
ze had het over het feit da de set van armin waarschijnlijk ook een kopie is van zijn set op nature one:rolleyes: |
|
|
| Bertn |
volgens mij gaat dat event geweldig sucken:p
maar dat zeg ik ook alleen maar omdat ik zelf niet kan gaan natuurlijk:toothless
ik zou graag eens die nieuwe Plastic Boy live horen, kans is denk ik groot dat hij daar passeert. Dat moet wel mayhem zijn:crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
niemand? |
heb je ze nog?
maar we gaan niet naar Hasselt, dus ze geraken niet bij mij vrees ik
en moet maar eentje hebben |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik zou graag eens die nieuwe Plastic Boy live horen, kans is denk ik groot dat hij daar passeert. Dat moet wel mayhem zijn:crazy: |
Die plaat is bijna de enige reden waarom ik ga :toothless
En natuurlijk de hoop op een paar onverwachte classics :o |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die plaat is bijna de enige reden waarom ik ga :toothless |
amai das een dure plaat...:p |
|
|
| mrcanon |
Ik ga voor Plastic Fantastic :D
Sorry kon het nie laten ... :toothless |
|
|
| TOR |
Keuze genoeg voor kwalitatieve feestjes in de weken die volgen..
Ik ga vrijdag met het oog op een avondje no-brain fun. Eighties, Language, Plastic Fantastic.. Maakt mij niet uit, I'll have fun regardless :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by TOR
Keuze genoeg voor kwalitatieve feestjes in de weken die volgen..
Ik ga vrijdag met het oog op een avondje no-brain fun. Eighties, Language, Plastic Fantastic.. Maakt mij niet uit, I'll have fun regardless :) |
Ja idd, ook al draait hij eighties en language, ik ga mij volledig laten gaan. Maar natuurlijk liever iets meer zoals ik al hiervoor zei. Hoe dan ook, tzal een zalig avondje zijn. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Hoe dan ook, tzal een zalig avondje zijn. |
Hoe kan het ook anders, Regi draait niet :toothless |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hoe kan het ook anders, Regi draait niet :toothless |
+1 :p |
|
|
|
|