|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| ^zeg wat heb je tegen mij :p |
|
|
| MikeVee |
| Spreekt gij tegen uzelf? :haha: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Spreekt gij tegen uzelf? :haha: |
swamper ::toothless |
|
|
| MikeVee |
| Ik zie daar geen post van hoor :conf: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik zie daar geen post van hoor :conf: |
 |
|
|
| MikeVee |
| héhé, heb ervoor gevote, daarmee dat die post bij mij niet zichtbaar is :p Het is te hopen voor u dat die post niet elke pagina staat. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
héhé, heb ervoor gevote, daarmee dat die post bij mij niet zichtbaar is :p Het is te hopen voor u dat die post niet elke pagina staat. |
jawel telkens ik gepost heb
zal maar eens voten :o |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
helaas wel :( |
hahaha , dwangarbeid, stemmen moet ge! :toothless |
|
|
| Gladius |
| wtf is de bedoeling van die sfinxen? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
amai, als ik díé hoor opkomen gaat het dak er af :crazy: |
Ge kunt mss best daarblijven zaterdag tot 's avonds voor de ultieme party!!? :p :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ge kunt mss best daarblijven zaterdag tot 's avonds voor de ultieme party!!? :p :D |
Tickets kosten 22,50, 27,50, 32,50, 37,50 en 45 euro, exclusief service- en portokosten
:nervous: |
|
|
|
|