return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 5)
View this Thread in Original format
Kelly*
quote:
Originally posted by Loraine
Kben de 15e wel vrij van mn job en kzal het eens in overweging nemen, temeer omdat Kelly de 16e naar Amsterdam komt en het wellicht te combineren is :D


alsek ni moet werken dat weekend... YES!!!!!!!!! feestje int Sportpaleis en dan bootje varen in A'dam... :clown:
Loraine
quote:
Originally posted by Kelly*
alsek ni moet werken dat weekend... YES!!!!!!!!! feestje int Sportpaleis en dan bootje varen in A'dam... :clown:


Hou me maar op de hoogte ! Ik zal ook eens uitzoeken hoe het eigenlijk met de trein te doen is naar Antwerp (wel handig) en of er andere Ollanders die kant op gaan met d'oto ;)
ConFig
kunt ge op de dag zelf nog kaarten kopen?
Push2005
Kweetnie... normaal niet.

Vorig jaar vlogen ze de deur uit en was het enkel voorverkoop. Ik denk dat dat nu niet veel anders zal zijn :)
ConFig
hmm..
kzie et wel zittn, tis vlak achter men herexamens..

lekkere quote trouwens van ferry gisteren :haha:
De Geert
iemand al tickets gaan hale?
hier in de free record shop in dendermonde wisten ze weer van niks :sadgreen:
ConFig
quote:
Originally posted by De Geert
iemand al tickets gaan hale?
hier in de free record shop in dendermonde wisten ze weer van niks :sadgreen:


nu ge et zegt.. toen ik naar FRS ging achter mijn tickets voor tomorrowland (een dikke week op voorhand) dan zag ik daar ook nix uithangen ofzo van Illusion.. :conf:
Gladius
wederom een verassende line-up! :rolleyes: Armin & Mike!! beiden te veel bezig gezien, en eigenlijk gewoon beu... en Markus Schulz zegt me niet veel.
neen dank u :(
krikke
Armin & Markus, meer hebben wij niet nodig !!!! Ben wel benieuwd hoe Armin dat gaat combineren met Armada Night in Ocean Diva. Jammer dat wij zelf niet mee over en weer kunnen gaan :tongue2

Den dag nadien zullen we wel present zijn op den Ocean Diva! :D
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by De Geert
iemand al tickets gaan hale?
hier in de free record shop in dendermonde wisten ze weer van niks :sadgreen:

Vriend van mij is er vandaag om gegaan in Sint-Niklaas, daar hadden ze er ook nog geen :conf:

krikke
Dit is omdat er enkel in Fnac en online kaarten verkrijgbaar zijn. Via ticketbox zegt die van ons. Dus Free Record Shop ni proberen ;)
Progrez
Ik ga me tegen alle principes in een vip kaart aanschaffen. Ver weg van de grijze massa. Ik hoop maar dat Schulz zijn set tegen dan enigszins aangepast heeft.

En inderdaad, de dag nadien Armada Night. Druk weekend.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 
Privacy Statement