|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| anke |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?" :o :whip: |
oh neen oh nee :nervous: :nervous: echt :eyes:
:rolleyes:
Ik geef u 100% gelijk, oliverken!!!! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
oh neen oh nee :nervous: :nervous: echt :eyes:
:rolleyes:
Ik geef u 100% gelijk, oliverken!!!! |
click |
|
|
| anke |
ja srry
ma dees vond ik echt te goed om te laten liggen :stongue:
volgende keer moet ge daar ook ingangsexamens over je djs kennis afleggen om binnen te mogen :p
dan zitten er enkel weer tranceaddicts |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
ja srry
ma dees vond ik echt te goed om te laten liggen :stongue:
volgende keer moet ge daar ook ingangsexamens over je djs kennis afleggen om binnen te mogen :p
dan zitten er enkel weer tranceaddicts |
wat kom je dan zoeken :conf:
oh ja kon het ook niet laten :stongue: |
|
|
| Magistrate |
| die mensen ebben wel gelijk he, voor een illusion dingne viel dat vrijdag super goed mee, en dan nog es voor de prijs van 20€, degene die er nu nog altijd over zagen hebbe ongelijk :rolleyes: |
|
|
| anke |
stoort het?
ik weet wel wie avb is
en dat is niet iets om je superieur te voelen als je dat bedoelt |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
stoort het?
|
ja, omdat ge voor te komen kreften een account hebt aangemaakt op 'tranceaddict':whip: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by oliverken
als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen |
voor 90 euro wil ik da wel doen... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by oliverken
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...
nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...
Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is
ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts
als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
De Ferre heeft weer gesproken zie... Ik geef u 90 euro als ge uw klep houdt!
De meesten hier zijn al meer weggeweest dan gij zult in uw hele leven dus zaag zo nie, wanker.
Als er hier een paar mensen zich nie zo geamuseerd hebben dan is dat maar zo, kan je daar nie mee leven ? Hebben we uw idolen aangevallen ? We kunnen er ook nie aandoen da gij nieveel uitgaat en nie beseft dat het enkele jaren geleden beter was hé.
Ikzelf vond het redelijk, ik zaag nie; maar ongenoegen moogt ge op een faire manier uiten, live with it. |
|
|
| anke |
ja toevallig ben ik hier niet alleen die dezelfde mening heeft.
altijd dat gezaag hier over de kleinste onozele dingen zoals oliverken al zei!
blijf dan thuis en organiseer u eigen avond thuis,mannekes |
|
|
| Devilex |
In principe is de verjaardag van Illusion in het Sportpaleis het enige grote indoor 'trance' event dat we hier hebben.
Vele tranceliefhebbers staren zich hier blind op omdat het voor hen misschien het enige grote trance event is dat ze per jaar kunnen bezoeken aangezien niet iedereen de mogelijkheden heeft om zich eens naar Nederland te verplaatsen.
Anderzijds zijn er dan alle Illusiongangers die van de echte zuivere trance niet veel kaas gegeten hebben en enkel afkomen om DJ Jan voor de 1000e keer "Man On Mars" te horen draaien of om Nico te zien afsluiten.
Armin Van Buuren zullen ze wel kennen van naam maar zullen hem echt nooit duidelijk aan het werk gehoord hebben, de naam Markus Schulz zal misschien ook een belletje doen rinkelen en bij M.I.K.E. wordt al snel de link gelegd naar zijn klassiekers die hij gemaakt heeft.
Hier klaagt men over te veel platte muziek en te weinig echte trance, en op het Illusion forum klaagt men over het feit dat de residents te weinig tijd kregen en dat de guests geen "Illusion" muziek brachten.
Ik denk dat velen met de verkeerde verwachtingen naar het Sportpaleis trekken, elk jaar opnieuw. Zowel tranceliefhebbers als Illusiongangers.
Maar welk alternatief is er nog? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
ja toevallig ben ik hier niet alleen die dezelfde mening heeft.
altijd dat gezaag hier over de kleinste onozele dingen zoals oliverken al zei!
blijf dan thuis en organiseer u eigen avond thuis,mannekes |
betaparty v4 |
|
|
|
|