|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Fijn, om 03.30u in het sportpaleis vertrekken om 40 min later nog iets te drinken op de oude markt :toothless |
|
|
| TOR |
Ziet er goed uit :)
Luc, ik wil Ronald Van Gelderen absoluut niet missen :tongue3 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| line up valt nog goe mee vind ik, alleen had ik markus ook wel voor Armin verwacht |
|
|
| christina |
| volgens mij is da gewoon omda armin die nacht ook nog in holland moet draaien... |
|
|
| Antony |
| swel vreemd inderdaad, en MIKE wa laat... volhouden is de boodschap dan eh. En krachten doseren :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
swel vreemd inderdaad, en MIKE wa laat... volhouden is de boodschap dan eh. En krachten doseren :p |
ik kom met de trein dus ik was op voorhand al zeker da'k lang ging blijven, khad meer schrik dat ik vanaf een uur of 4 naar één of andere mislukte regi zou moeten luisteren ... en dan zou ik niet eens wegkunnen want den eerste trein naar limburg is pas tegen half zeven meen ik :nervous: :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
volhouden is de boodschap dan eh. En krachten doseren :p |
Hopelijk denkt Armin, met het het oog op z'n set op Oceandiva, daar ook zo over en laat hij het hardere werk in z'n platentas zitten en houdt hij het bij het rustiger werk :p |
|
|
| Antony |
| hij heeft 2 uur tijd, net zoals op Dance Tour in Eindhoven, was een prachtig setje daar met goede opbouw. Want na een uurtje mag hij gerust hard gaan van mij :o zolang het geen 'james brown is dead' is gelijk Ronald Van Gelderen maak ik me niet ongerust :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hopelijk denkt Armin, met het het oog op z'n set op Oceandiva, daar ook zo over en laat hij het hardere werk in z'n platentas zitten en houdt hij het bij het rustiger werk :p |
Wouldn't count on that, ik zet 5 euro in op het volgende, gelijkaardig aan zen set op 16years:
Rustig beginnen, na kwartier zien dat het de massa amper tot geen hol intresseert om vervolgens over te stappen op platte tech-trance :gsmile:
Ow well P3P \0/ :toocool: |
|
|
| Devilex |
| De jumperkes zitten in een apparte room é, dus wie niet in trance geïnteresseerd is heeft in de mainhall niets te zoeken. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Rustig beginnen, na kwartier zien dat het de massa amper tot geen hol intresseert om vervolgens over te stappen op platte tech-trance :gsmile:
|
bijna juist... vervang dat kwartier door 10 minuten :nervous: |
|
|
| Devilex |
| En ginder op dat gratis festival in eindhoven speelde hij een zuivere tranceset |
|
|
|
|