|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by mrcanon
4. ID (slechte technoachtige plaat)
|
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Real
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
Heb die plaat eens opgezocht, klinkt nie slecht, maar nie super. Heb die plaat toch lijk nie gehoord daar. Weet nie hoe dat het komt, wat ik daar hoorde klonk maar slecht. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Heb die plaat eens opgezocht, klinkt nie slecht, maar nie super. Heb die plaat toch lijk nie gehoord daar. Weet nie hoe dat het komt, wat ik daar hoorde klonk maar slecht. |
:whip: !!!!! zeg ik!!! |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Real
:whip: !!!!! zeg ik!!! |
Real, tis maar een plaat hoor, kben zeker da ge veel platen da ik graag hoor ook nie goe vindt :) |
|
|
| Real |
| Bass Society vind ik precies mor niks. :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Bass Society vind ik precies mor niks. :p |
Melodie is dan ook totaal gestolen van
Sasha Vs. Mike Koglin - Enjoy The Gravy (James Zabiele 3Decks Mashup)
Mor slecht vind ik em nie; alleen afgeript :) |
|
|
| Antony |
knap van die tracklist mrcanon, en merci voor de cola ;)
zal me is een reviewke beginnen dan:
Moest ni ver rijden (van Berchem isda 5 minuutjes ofzo) ma toch op tijd vertrokken. 5 euro parking (wat ik vrij veel geld vind) Dan wat staan aanschuiven, stond al direkt naast ne zatlap die stevig begon uit te pakken en maar niet kon stoppen luidkeels 'broek af tette ......' te roepen :whip:
Laatste kwartier van Wout meegepikt, draaide de tracks die het vorig jaar vooral deden :p Above the Clouds en First Play. Viel me wel op dat de main serieus wat kleiner was geworden en dat de vip veel minder uitstraling had, leek me dat die vrij leeg stond ook...
Ronald had zen leukste plastron weer uit de kast gehaald, maar gelukkig 'james brown is dead' er in laten liggen. Draaide een goei setje, wel met wat overacting. Armin gaf een zeer degelijke, maar niet echt een memorabele set, voor anderen ligt dit dan misschien weer anders. Voor ik het zelf goed besefte stond ik trouwens plots achter een groepje beta's waar ik enkel Push2005 van kende. (khad wel wa meer movekes van u verwacht, zeker bij Love you more :p )
Markus Schulz was voor mij de man van de avond, bleef er een strak tempo op nahouden, echt jammer dat die maar anderhalfuur bleef.
Dan was het de beurt aan "deejay djeán" :toothless zaten leuke classics tussen, toch maar eens een sandwishburger gaan halen en wat gaan zitten in de entreehal. Teruggekomen voor MIKE die voor mooie momenten zorgde, was ook al een pak meer plaats wat ik zeker niet erg vond. Toen MIKE klaar was zelf ook maar plaats gemaakt, benen gingen echt niet meer mee.
+ prijs/kwaliteit
+ Markus Schulz
+ lasershow en mooie dj booth (op die luchtkussens na)
+ regi thuis in zen jacuzzi gebleven
- veel joints en bollen in men buurt
portier vond het eigenaardig dat men maat vrij veel briefjes van 5 euro op zak had en vroeg of hij buiten iets aan het verkopen heeft geweest :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
- veel joints en bollen in men buurt
|
ben ik van verschoten dat er echt zoveel dien brol pakken, en velen die niet meer beseften dat ze er rondliepen
zehra en ik hebben een demonstratie had van een 'hoe jump ik', 't was zien waard lol, ze bleef maar gaan, en ik maar fleskes onder haar voeten sjotten, doel mislukt :s |
|
|
| mrcanon |
@Real: lol, you bastard :p
@Push: damn, wist nie dat het geript was, ga eens naar die plaat luisteren
@Antony: tis graag gedaan
Der kwam daar nog zo ne gast naar mij tijdens M.I.K.E. zijne set en zegt hij zo: "nie te stoer doen eh" en kwist totaal nie wa hij daar mee bedoelde. 'k zeg zo "wa heb ik u misdaan, ik amuseer mij gewoon". "Ok dan ist goed, amuseer u nog" zei hij.
Wat een raar volk dat er toch rondloopt. Ene vroeg om pillen en ene wou er verkopen. Op de ene die er om vroeg zei ik: "perdolan of motilium?" :p
edit: heb geluisterd Push, denk da ge beetje meer van de pillen moet blijven :p k'herken het er toch nie in hoor, ma soms heb ik da ook wel van een plaat da'k vind da ze op een ander lijkt en da iemand anders dan zegt dat hij da totaal nie vindt. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
Knap werk Kelly ! :eyes: En ziet er gezellig uit. :toothless
Toch zeker 1 BETA en 1 GTA herkend :clown:
Dark Apostle kun je haast nie over 't hoofd zien:
|
wat kan ik zeggen, sterke persoonlijkheid, reviewke vant event volgt later nog :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by mrcanon
edit: heb geluisterd Push, denk da ge beetje meer van de pillen moet blijven :p k'herken het er toch nie in hoor, ma soms heb ik da ook wel van een plaat da'k vind da ze op een ander lijkt en da iemand anders dan zegt dat hij da totaal nie vindt. |
Misschien lijkt ze wel meer op Planisphere - Cubed! |
|
|
|
|