|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Joker666 |
| Zalige line up!! Dit jaar zeker aanwezig! Ik vertrek de dag nadien wel op reis, maar vertrek is pas na de middag dus eerst feestje bouwen int Sportpaleis!!!! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schulz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane
|
Pff, dat betekent weer 20 min. per dj..
Maar ik twijfel vooral omdat dergelijke dj's wel es durven te vervallen in platte hitjes voor zo'n groot publiek. |
|
|
| Transfusion |
| Mja mss, wel. Maar als ge ziet, Tiësto heeft der vorig jaar heel strak gedraaid. Veel mensen vonden het slecht, en de liefhebbers vonden het zalig. Spijtig dat vorig jaar de sound nie echt in orde was op de main-hall. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Mja mss, wel. Maar als ge ziet, Tiësto heeft der vorig jaar heel strak gedraaid. Veel mensen vonden het slecht, en de liefhebbers vonden het zalig. Spijtig dat vorig jaar de sound nie echt in orde was op de main-hall. |
Ja idd, voor de kenners was dat een eargasm :)
Mja, Schulz draait eigenlijk sowieso altijd hitjes voor de grotere publieken... Wat de anderen gaan doen weet ik niet :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat de anderen gaan doen weet ik niet :) |
Raccoon :eyespop:
:nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja idd, voor de kenners was dat een eargasm :)
|
Veel plaatjes kunnen ID'en waarschijnlijk :cool: |
|
|
| Synthesia |
^LOL.
Tiesto zijn set vond ik toch ook wel zalig verleden jaar, die First State track daar voor den eerste keer gehoord daar en dat was :crazy: Ook voor de eerste keer andere forumleden ontmoet die avond :)
| quote: | Originally posted by Xilver
Joa da ziet er wel best goed uit. Kvind 't wel echt nice dat Illusion probeert om de échte trance terug naar België te brengen. |
Yeps vind dat ook, nu hopen dat de 3 grote namen toch minstens een setje van 1,5 uur kunnen draaien, 2+ uur elk zou natuurlijk :crazy: zijn.
Zal ook een minder club-toeristen publiek zijn zonder Tiesto denk ik, die bijna half de zaal leeg lieten toen ze weggegaan zijn zodra hun idool gedaan had met zijn set.
In ieder geval k'ga der rap bij zijn met tickets, en als VIP weer gaat worden gelijk vorig jaar dan vind'k het zeker de moeite om hiervoor wat extra te betalen, is nu wel wat duurder dan die 30EUR vorig jaar maja. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by TOR
Pff, dat betekent weer 20 min. per dj..
Maar ik twijfel vooral omdat dergelijke dj's wel es durven te vervallen in platte hitjes voor zo'n groot publiek. |
ga dan ni... niemand dwingt u |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by TOR
Pff, dat betekent weer 20 min. per dj.. |
Ik gok op
22u-22u30 Kane
22u30u-23u30u Ronald Van Gelderen
23u30u-01u Markus Schulz
01u-03u Armin van Buuren
03u-04u MIKE
4u-7u: Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico
Dat zou ik toch alvast een mooie time-table vinden ;)
| quote: | | Maar ik twijfel vooral omdat dergelijke dj's wel es durven te vervallen in platte hitjes voor zo'n groot publiek. |
Het hangt er ook maar vanaf wat ge hitjes noemt he.. ;) Zowat 90% van wat Armin & Markus Schulz draaien, zijn niet gekend bij het grote publiek. Voor trance-fans als ons zullen er ongetwijfeld veel "hitjes" bij zitten, maarja ge kunt in een zaal van 10.000 man nu eenmaal niet verwachten dat Armin ne "ASOT Live" gaat doen he ;) |
|
|
| Den Backer |
| Ook aanwezig, ook VIP... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
maarja ge kunt in een zaal van 10.000 man nu eenmaal niet verwachten dat Armin ne "ASOT Live" gaat doen he ;) |
En gelukkig maar; wan z'n ASOT's zuigen wel keizwaar de laatste tijd :nervous:
Best dat z'n gewone livesets toch net nog iets beter zijn. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
En gelukkig maar; wan z'n ASOT's zuigen wel keizwaar de laatste tijd :nervous:
Best dat z'n gewone livesets toch net nog iets beter zijn. |
ieder zijn mening he:p
kvind da dus ni eigenlijk, de 252 en 255 heeft hier bv. al genoeg opgestaan:) |
|
|
|
|