|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Fake account enzo :p
(en nee tis nie ik :D) |
|
|
| mrcanon |
| Ge hebt nog veel te leren, ma lijk da Cresto zei, achter een half jaar zult ge wel ingeburgerd zitten. Ik ben ooit ook zo geweest da'k er al nie veel van wist en k'denk velen hier. |
|
|
| anke |
haha, ja sorry mannen
jullie kennen er blijkbaar meer van dan ik
maar blijf astublieft rustig :stongue: |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ge hebt nog veel te leren, ma lijk da Cresto zei, achter een half jaar zult ge wel ingeburgerd zitten. Ik ben ooit ook zo geweest da'k er al nie veel van wist en k'denk velen hier. |
Haar manier van posten staat me wel aan. Ik heb haar tot nu toe op geen enkele smiley kunnen betrappen. Klasse.
edit: Ze heeft ervan, nondedoemme toch. Tegenslag. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Progrez
Haar manier van posten staat me wel aan. Ik heb haar tot nu toe op geen enkele smiley kunnen betrappen. Klasse.
edit: Ze heeft ervan, nondedoemme toch. Tegenslag. |
bijna overal greg ;) |
|
|
| Hydra |
Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.
Ik denk dat de meeste beta's het super vinden dat er nieuw volk op dit forum komt. Aan de andere kant zorgen uw eerste posts wel voor een slechte eerste indruk.
Ik zou zeggen wees iets minder agressief met uw posts en kom eens af naar de BETA party binnenkort. Ge kunt ons er allemaal leren kennen, en geloof me, de meesten hier zijn zo slecht nog niet. Hoewel dat op het forum soms wel anders kan lijken... ;) |
|
|
| anke |
| wie is de grootste trance kennen op dit forum? |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Hydra
Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.
|
heb ik gedaan schat :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
wie is de grootste trance kennen op dit forum? |
rofl |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Hydra
Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.
Ik denk dat de meeste beta's het super vinden dat er nieuw volk op dit forum komt. Aan de andere kant zorgen uw eerste posts wel voor een slechte eerste indruk.
Ik zou zeggen wees iets minder agressief met uw posts en kom eens af naar de BETA party binnenkort. Ge kunt ons er allemaal leren kennen, en geloof me, de meesten hier zijn zo slecht nog niet. Hoewel dat op het forum soms wel anders kan lijken... ;) |
Originele versiertruc Hydra! :toothless |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by domineesje
rofl |
trance kenner
als je met mijn tiepfout lacht :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by anke
wie is de grootste trance kennen op dit forum? |
RebeL9 :toothless |
|
|
|
|