|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik snap hem niet, in zijn sets blijft hij hetzelfde spelen en totaal andere dingen dan in zijn GDJB. Waarom speelt hij nie wat meer in die trend? Eighties bestaat al zo lang, komaan zeg!!! :nervous: |
Ik weet het. Zijn radioshow is inderdaad veel beter.
Maar als hij in die trend speelt, staat het volk stil. Zeker op de uren waar hij tegenwoordig voor geboekt wordt. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Progrez
Markus zijn set wordt een kopie van die van Nature One. Met als laatste plaat Without You Near. Let op mijn woorden. |
die van Armin ook, denk ik |
|
|
| christina |
| seg amai, tis nog ni begonnen en iedereen is hier al aant klagen...:rolleyes: |
|
|
| Progrez |
| Nee, aan het analyseren. |
|
|
| christina |
hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is?
ik zou het eerder veronderstellen noemen... |
|
|
| mrcanon |
| Iemand die naar Soundstation gaat kan misschien zijn cd's stelen en alleen Ibiza '06 laten zitten :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by christina
hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is?
ik zou het eerder veronderstellen noemen... |
Ik noem het eerder "voorbereiden op het ergste", m.a.w. berekenen hoeveel drankbonnen we moeten kopen :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik noem het eerder "voorbereiden op het ergste", m.a.w. berekenen hoeveel drankbonnen we moeten kopen :D |
das inderdaad wel belangrijk om rekening mee te houden ;)
en wat domineesje zegt dat Armin zou afsluiten met without you near, daar geloof ik weinig van.. en als ie het zou doen dan gaat Markus die plaat normaalgezien niet meer draaien.. 2 keer dezelfden plaat in 2 u zou der beetje over zijn.. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by christina
hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is?
ik zou het eerder veronderstellen noemen... |
We analyseren toch hun voorbije sets?
Conclusie die we al langer kunnen trekken is dat top dj's gedurende een lange periode ongeveer dezelfde set spelen, met daarin de meer toegankelijke en bekendere platen. Dat is hun goed recht. Armin speelt geen asot, Markus speelt geen gdjb. En nu vrijdag zal dat ook niet het geval zijn.
Hehe, die "Voorbereiden op het ergste" vind ik anders ook wel mooi.
Moet altijd met Illusion int sportpaleis, dan kan het niet te hard tegenslagen. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mrcanon
"voorbereiden op het ergste" |
why the hell did you buy a ticket? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
das inderdaad wel belangrijk om rekening mee te houden ;)
en wat domineesje zegt dat Armin zou afsluiten met without you near, daar geloof ik weinig van.. en als ie het zou doen dan gaat Markus die plaat normaalgezien niet meer draaien.. 2 keer dezelfden plaat in 2 u zou der beetje over zijn.. |
haal u prot uit uw ogen :rolleyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
haal u prot uit uw ogen :rolleyes: |
hmm.. dezelfde platen draaien is echt iets dat gemeden wordt bij dj's ze.. |
|
|
|
|