|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Voila mijn ticket is ondertussen ook binnen, |
+1 ;) |
|
|
| Gevork |
Vorig jaar geweest.
Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar!
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt :eyespop: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Gevork
Vorig jaar geweest.
Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar!
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt :eyespop: |
Euhm, dan is de helft van de beta's marginaal volgens u!? :D :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Gevork
Vorig jaar geweest.
Barst slechte geluid.Das een reden om ni te gaan dees jaar!
|
Ik vond 't over het algemeen wel goed vorig jaar.
| quote: |
Ah ja ni te vergeten, marginaal volk dat er rond loopt :eyespop: |
Da loopt er tegenwoordig overal wel rond zenne :p |
|
|
| Hydra |
Gevork,
Ik ben nu 3 of 4 keer geweest daar en vorige keer was het geluid het slechtst. Ik heb er vertrouwen in dat het deze keer weer in orde zal zijn. Vorig jaar is trouwens moeilijk te vergelijken met de edities van daarvoor, gewoon door Tiësto. Trekt ook een ander soort volk enzo...
Trouwens, als ik naar een evenement ga dan ga ik niet voor het volk dat ik daar zal zien. Ik ga om mij ZELF (met mijn maten) te amuseren. Wat de rest doet maakt me niks uit. |
|
|
| Aurélie |
| Het geluid op re:activated was zéér goed nochtans. En al zeker naar Sportpaleisnormen ;) . Beste dat ik ooit al gehoord heb daar. |
|
|
| Zehra |
| morgen ook eens gaan voor tickets :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Het geluid op re:activated was zéér goed nochtans. En al zeker naar Sportpaleisnormen ;) . Beste dat ik ooit al gehoord heb daar. |
Vorig jaar hebben ze zichzelf gewoon iets te fel willen overtreffen, waardoor het geluid niet meer om aan te horen was.. Maar dit jaar werd er terug een goeie sound beloofd..
Hoe dan ook, bij een event in het "Krotpaleis" zult ge nooit een schitterend geluid krijgen... |
|
|
| Jasperovitsj |
Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. Eén van de dagen komt er nog een flyer met alle info :)
Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. Eén van de dagen komt er nog een flyer met alle info :)
Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval :crazy: |
Gaat het hier om de Soundstation in Hasselt, of is er soms nog ergens een?
Indien het effectief in Hasselt is, zou het echt wel de ideale opwarmer zijn aangezien we daar toch al de trein nemen richting Antwerpen! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hoe dan ook, bij een event in het "Krotpaleis" zult ge nooit een schitterend geluid krijgen... |
die akkoesitiek is wel te regelen domoor
:whip: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daarstraks in Sound Station gehoord dat in de vooravond zowel M.I.K.E. als Markus Schulz daar langskomen om een beetje te draaien en wat te meeten met fans. Eén van de dagen komt er nog een flyer met alle info :)
Leuke opwarmer voor het feest int sportpaleis in ieder geval :crazy: |
online smijten!!! |
|
|
|
|